Rusza kampania reklamowa Samsung – Samsung promuje portfolio lodówek z technologią No Frost

przez | 10/07/2009

Dzisiaj rusza kampania telewizyjna wspierająca portfolio lodówek Samsung z technologią bezszronową No Frost. Jest to jednocześnie pierwsza regularna kampania telewizyjna marki Samsung promująca ten sprzęt AGD. Działania pod hasłem „Samsung No Frost – technologia ułatwiająca życie” potrwają 4 tygodnie.

W bogatym portfolio urządzeń chłodniczych Samsung znaleźć można zarówno lodówki side-by-side, jak i popularne lodówki typu combi. Wszystkie urządzenia charakteryzuje elegancki styl, komfort użytkowania oraz zestaw funkcji, dzięki którym żywność przechowywana jest w idealnych warunkach i na dłużej zachowuje świeżość.

„Jest to nasza pierwsza intensywna kampania TV promująca sprzęt AGD firmy Samsung, w której to kategorii będziemy kontynuować ekspansywne działania. Celem samej kampanii jest również podkreślenie komfortu użytkowania lodówek Samsung, który gwarantuje m.in. zastosowana w urządzeniach technologia No Frost. Dzięki niej lodówka rozmraża się automatycznie, my nie musimy pamiętać o usuwaniu szronu z jej ścianek, a żywność przechowywana jest w odpowiednich warunkach” – powiedział Michał Grzeliński, CE Marketing Manager, Samsung Electronics Polska.

Kampania telewizyjna lodówek Samsung będzie obecna w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, w tym: TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, TVN7, Polsat2, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Kino Polska, AXN, Zone Club.

Reklama została opracowana lokalnie. Przygotowaniem 15-sekundowych spotów telewizyjnych, podkreślających zalety systemu No Frost w lodówkach Samsung, zajęła się firma Michannnel.

Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Cheil Communications we współpracy z domem mediowym Starcom, a działania PR wspiera agencja Hill & Knowlton Poland.