OS3 multimedia kompleksowo dla Redd’s

przez | 10/07/2009

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na kompleksową  obsługę w Internecie marki Redd’s (Kompania Piwowarska SA). W ramach współpracy powstał właśnie serwis konkursowy www.kreacjeredds.pl. OS3 będzie także odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki Redd’s w Internecie.

„Kompania Piwowarska postawiła przed zaproszonymi do przetargu agencjami wysokie wymagania. Z tym większym entuzjazmem podjęliśmy to wyzwanie. Chcemy, aby nasze realizacje dla Kompanii były przede wszystkim skuteczne. Zamierzamy osiągnąć ten cel poprzez zbudowanie pomiędzy konsumentem a marką Redd’s emocjonalnej więzi, która w prosty sposób przekłada się na lojalność, tak przecież ważną w obecnej sytuacji rynkowej.”, powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

1. lipca uruchomiony został miniserwis konkursowy, związany z promocją edycji limitowanej puszek Redd’s – „Kreacje Redd’s”. Konkurs polegać będzie na stworzeniu unikalnego projektu puszki z wykorzystaniem udostępnionego na stronie narzędzia. Główną nagrodą w konkursie jest wyjazd do Mediolanu. Ponadto co tydzień do wygrania będą designerskie nagrody zaprojektowane przez znane na świecie polskie projektantki.

Ponadto OS3 prowadzi działania wspierające markę Redd’s w Internecie. Agencja m.in. przygotowała innowacyjny scenariusz działań angażujących Internautki.