IAB Polska utworzyła grupę roboczą ds. badań

przez | 10/07/2009

W ramach IAB została powołana do życia kolejna grupa robocza. Grupa ds. badań ma na celu ulepszenie istniejacych badań wykonywanych przez IAB (np. AdEx) oraz opracowanie nowych, umożliwiając zabranie wiarygodnych danych dotyczacych całego spektrum internetu. W pracach nowej grupy uczestniczą najlepsi specjaliści z działów badań firm członkowskich, wspierając IAB swoją wiedzą i doświadczeniem.

Badania dokonywane do tej pory przez IAB byly doskonale odbierane przez rynek, stając się wyśmienitą pomocą dla wszystkich osób planujących działania w świecie marketingu interaktywnego. Ze względu na nowe projekty, IAB rozbudowując portfolio swych badań chce uzyskać informacje nie tylko o podziale rynku interaktywnego lecz także o planach marketerów i zachowaniach konsumentów, jak również o wpływie Internetu na postrzeganie i zmiany wizerunku poszczególnych marek czy całych segmentów rynkowych.

Uważamy, że ten ambitny plan uda sie nam zrealizować już wkrótce, a przeprowadzane projekty dadzą szeroką wiedzę o rynku interaktywnym oraz zwiększą zaufanie do tego medium wsród wszystkich osób i firm z niego korzystajacych.