Firma Call2Action podpisała umowę z Kolporterem

przez | 10/07/2009

W drodze na NewConnect Call2Action realizuje kolejne etapy strategii rozwoju.  Firma podpisała umowę z Kolporter – Sieci Handlowe, spółką z Grupy Kolporter.

W wyniku tego porozumienia sieć monitorów oferowanych przez firmę Call2Action powiększy się o ok. 200 ekranów, umiejscowionych w wybranych salonikach prasowych na terenie całego kraju. Montaż nowych nośników gwarantuje bardziej natężony ruch klientów, a co za tym idzie – zwiększa obrót i kontakt z reklamą.

Technologia Digital Signage, wykorzystywana przez Call2Action w budowaniu sieci ekranów, pozwala na dynamiczny przekaz urozmaiconej playlisty. W jej skład mogą  wejść także krótkie programy rozrywkowe lub informacyjne. O decyzji na tę formę przekazu zadecydowały parametry jakościowe, atrakcyjne koszty emisji, efektywność medium, jego wysoka percepcja oraz silny impuls prosprzedażowy.

Monitory Call2Action są wykonane z materiałów najwyższej jakości. Podczas montażu firma bierze pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na odbiór, tj. odległość wyświetlacza od odbiorcy, kąt widzenia, rozdzielczość, czy oświetlenie miejsca. Od nich zależy funkcjonalność i efektywność całego systemu. Zwrócenie uwagi na produkty w strefie impulsowej to tylko jeden z elementów – monitor pozwala klientom spędzić czas w salonikach prasowych Kolportera w ciekawy sposób, a także zainteresować ich wyświetlanymi informacjami.

„Kolporter to kolejna, po Piotrze i Pawle, ogólnopolska sieć handlowa, w której Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych monitorów, dostarcza całą technologię  i oprogramowanie. Jesteśmy w trakcie finalizowania umów z kolejnymi sieciami i planujemy rozbudowę POS TV o kolejne 1500 ekranów do końca tego roku. Już wkrótce poinformujemy rynek o rozpoczęciu nowych instalacji w innych sieciach handlowych.” – powiedział Szymon Pikula, Prezes Zarządu Call2Action.