Znane osoby w kampanii reklamowej Panoramy Firm

przez | 09/07/2009

”Znajdziesz łatwo każdą firmę i produkt” – pod tym hasłem rusza kampania reklamowa Panoramy Firm. W akcji występują dwaj znani aktorzy: Rafał i Marcin Mroczek. Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, podkreśla w kampanii, że katalog i wyszukiwarka www.pf.pl to produkty bardzo podobne do siebie pod względem zawartości.

rafal_i_marcin_mroczek_reklamuja_branze_restauracjeObecność aktorów w kampanii Panoramy Firm jest nieprzypadkowa. Bliźniacy ilustrują sobą komplementarność dwóch produktów – książki i wyszukiwarki. Zarówno wersja drukowana jak i elektroniczna Panoramy Firm zawierają jednakową, najbardziej aktualną i największą, bazę danych o firmach, ich produktach lub usługach. Obecnie jest to ponad 1.600.000 rekordów.

Aktorzy przedstawiani są na zdjęciach jako osoby korzystające z Panoramy Firm i wyszukiwarki www.pf.pl. Jednocześnie jeden z nich przedstawia osobę szukającą restauracji czy usług budowlanych. Warto podkreślić, że branże wybrane do kampanii są popularne, często wyszukiwane w katalogu i w www.pf.pl, zawierają dużo ofert, a ich przedstawiciele regularnie inwestują w reklamę w produktach Eniro Polska.

rafal_i_marcin_mroczek_reklamuja_branze_uslugi-budowlane– Staramy się, żeby reklamy Panoramy Firm przełamywały konwencję kampanii reklamowych firm yellow pages i nie nudziły odbiorców, dlatego po raz kolejny zaangażowaliśmy znane osoby – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Grupy Produktów i Komunikacji w Eniro Polska. – Poszukiwaliśmy kreatywnego pomysłu, który pokaże komplementarność katalogu i wyszukiwarki www.pf.pl i uznaliśmy, że znakomicie zilustruje to para bliźniaków. Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie panów Marcina i Rafała Mroczków, którzy wcielili się w role użytkowników Panoramy Firm, a dodatkowo zagrali przedstawicieli danej branży. Dlatego na reklamach zobaczymy nie dwóch, ale… aż trzech braci! Z doświadczenia wiemy, że znane postacie zwiększają znajomość kampanii, a w konsekwencji rośnie używalność naszych produktów. To z kolei opłaca się reklamodawcom, którzy inwestują w nasze media – dodaje Wojciech Komosa.

W kampanii będą wykorzystane media: outdoor, prasa ogólnopolska i lokalna oraz Internet (portale oraz strony należące do Eniro Polska). Za przygotowanie kampanii odpowiadają Dział Komunikacji Eniro Polska oraz agencja Opus B. Zakup mediów koordynuje Dział Komunikacji Eniro Polska.

Panorama Firm, wiodąca marka Eniro Polska, jest dostępna jako książka telefoniczna, wyszukiwarka teleadresowa www.pf.pl oraz numer 118 118 – dobrze poinformowany numer przez 24 h/dobę i 365 dni w roku. Panoramę Firm zna obecnie 25 milionów Polaków, a katalogi są używane przez 15 milionów. Internetową Panoramę Firm www.pf.pl miesięcznie odwiedza ponad 3.4 mln użytkowników (badanie Megapanel, marzec 2009 r.). Baza danych Panorama Firm to największa baza teleadresowa w Polsce, profesjonalne i najbardziej aktualne źródło informacji o ponad 1.600.000 firmach, ich produktach i usługach.