Marcin Gugała Media Planning Directorem w SARE

przez | 09/07/2009

Do zespołu specjalizującej się  w e-mail marketingu firmy SARE dołączył  Marcin Gugała, który objął nowoutworzone stanowisko Media Planning Directora. Ma to związek z poszerzeniem zakresu świadczonych przez SARE usług o planowanie kampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu zewnętrznych baz adresowych.

marcin_gugalaGugała pełnił ostatnio funkcję Szefa Sprzedaży Regionalnej w domu mediowym IDMnet. Z branżą internetową związany jest od prawie sześciu lat pracując wcześniej w Eniro Polska oraz wydawnictwie Murator. W SARE odpowiadać będzie za stworzenie działu planowania mediów, kontakty z wydawcami oraz realizację planów sprzedaży.

„Marcin ma bardzo duże doświadczenie realizacji internetowych kampanii reklamowych. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. Dzięki temu możemy konsekwentnie realizować strategię oferowania naszym klientom komplementarnych usług w obszarze e-mail marketingu.” – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. „Zaczęliśmy od świetnych narzędzi do komunikacji newsletterowej, z czasem dołączyliśmy do nich usługi związane z kreacją i rozbudową baz adresowych, a teraz zaczynamy realizować kampanie skierowane do zewnętrznych baz adresowych. We wszystkich tych działaniach możemy wykorzystać nasze doświadczenia związane z e-mailingiem.”

SARE planuje stworzenie, w ciągu pół roku, kilkuosobowego działu odpowiedzialnego za planowanie i realizację kampanii e-mailingowych dla swoich klientów. Będą one stanowiły uzupełnienie dotychczas oferowanych usług związanych z e-mail marketingiem. SARE prognozuje, że nowy obszar działalności będzie miał istotny wpływ na tempo rozwoju spółki oraz jej wyniki.

„Podjąłem nowe wyzwanie uznając, że sprzedaż regionalna, której założenia i realizację budowałem w IDMnet od podstaw to już na tyle duże dziecko, że mogę jej losy powierzyć w nowe ręce.” – mówi Marcin Gugała. „Wszelkie badania pokazują, że nadszedł czas mailingów. To dominująca pod względem efektywności forma komunikacji w sieci. SARE jest pionierem nowatorskich rozwiązań w tym zakresie, stąd moje przekonanie, że wspólnie odniesiemy kolejny sukces.” – dodaje.

Marcin Gugała ma 32 lata. Jest absolwentem dziennikarstwa Wyższej Szkoły Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza. Karierę w mediach rozpoczynał jako reporter wydawnictwa Perspektywy, by po kilku latach porzucić ten zawód na rzecz marketingu i reklamy. Pracował w Eniro Polska, wydawnictwie Murator i domu mediowym IDMnet realizując kampanie reklamowe w internecie dla takich marek jak Dekoral, Bosch, Shell Gas czy Barlinek.