InPost i Integer.pl podpisują kolejne strategiczne umowy

przez | 08/07/2009

Grupa Integer.pl – czołowa polska grupa kolportażowa, niezależny operator pocztowy i finansowy – zawarła w dniu 7 lipca 2009 roku dwa strategiczne kontrakty. InPost podpisał aneks do umowy z wiodącym operatorem sieci kablowej. Zakres świadczenia usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek w obrocie krajowym. Natomiast Integer.pl podejmie współpracę w zakresie kolportażu druków bezadresowych z jednym z wiodących polskich wydawnictw.

InPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym – dzięki udanej współpracy z ogólnopolskim operatorem sieci kablowej, bezterminowo przedłużył dotychczasową umowę. Wartość transakcji w okresie 5 lat wyniesie ok. 9 mln zł.

Z kolei Integer.pl – w ramach intensyfikacji działań z zakresu B2C – podpisał nową umowę obejmującą kolportaż materiałów reklamowych. Firma będzie współpracowała z jednym z wiodących polskich wydawnictw do 31 grudnia 2011 roku. Wartość zlecenia szacuje się na ok. 11 mln złotych.

„Celem naszej działalności jest świadczenie usług najwyższej jakości. Przewagę spółek z Grupy Integer.pl stanowi innowacyjne podejście do biznesu i stałe podnoszenie efektywności i konkurencyjności na polskim rynku. Mając na uwadze dobro klientów, regularnie poszerzamy nie tylko nasze porfolio, ale także obszar działalności – jeszcze w 2009 roku partnerzy biznesowi będą mogli wysyłać korespondencję już do 300 miejsc w Polsce. Mamy nadzieję, że obecność w nowych miastach zaowocuje w przyszłości kolejnymi znaczącymi kontraktami” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost Sp. z o.o.

W ramach poszerzania bazy klientów strategicznych InPost podpisał w czerwcu 2009 roku umowę z PGE Łódzkim Zakładem Energetycznym obejmującej świadczenie pełnego pakietu usług pocztowych. Wartość umowy podpisanej na rok wynosi 1,2 mln zł. Do podstawowych kompetencji InPost będzie należała kompleksowa obsługa firmy w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g.

Odzwierciedleniem aktywności firmy jest nie tylko współpraca ze strategicznymi Klientami, ale także dynamiczne zwiększanie liczby Punktów Obsługi Klienta oraz stałe poszerzanie wachlarza świadczonych usług. Dzięki konsekwentnie realizowanej polityce rozwojowej, firma obecna jest w niemal 200 miejscowościach, a do końca 2009 roku oferta InPost będzie dostępna dla klientów indywidualnych w 230 miastach.