Ariel Color & Style – nowa kampania telewizyjna realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Zachowaj piękno kolorów” pod takim hasłem realizowana jest kampania telewizyjna produktu Ariel Color & Style z portfolio Procter & Gamble. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania nowego Ariela, który zadba,  by kolory pranych w nim ubrań wciąż wyglądały jak nowe.

Komunikacja skierowana jest do kobiet, które lubią robić wrażenie na innych, a ubrania są dla nich sposobem na wyrażenie siebie i swojego stylu. Znajduje to odzwierciedlenie w koncepcji spotu – jego sceneria odbiega od standardowych spotów w kategorii proszków do prania, w których widzimy kobiety zmagające się z brudnymi ubraniami w łazience – film jest bardzo dynamiczny i wypełniony pozytywną energią oraz pewnością siebie bijącą od prezentowanych postaci.

Za przygotowanie adaptacji po stronie Saatchi & Saatchi Communications odpowiadają:

Kamilla Komaiszko i Grzegorz Ścieszka (Creative team); Dominika Blachnicka (Strategia); Kamila Górska-Pięta i Iza Ogórek (Account Team)

Film reklamowy emitowany będzie na antenie stacji ogólnopolskich oraz tematycznych.