Rekordowa liczba prac w Konkursie Biuletynów Firmowych 2009

przez | 07/07/2009

Aż 90 prac będzie rywalizować w tym roku w Konkursie Biuletynów Firmowych. To najlepszy wynik w dziewięcioletniej historii rywalizacji.

– Ten znakomity wynik jest wyrazem zaufania i uznania dla marki Konkursu, a zarazem czytelnym sygnałem, że aspekt doradczy tego wydarzenia i możliwość porównania z pracami innych firm wciąż są potrzebne. Dziękujemy za tak liczne zgłoszenia i zaufanie – powiedział Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji doradczej i wydawniczej Agape.

W lipcu i sierpniu prace będą oceniać członkowie Jury, natomiast 8 września zostaną ogłoszone nominacje do nagród: Layout Roku, Tekst Roku, Okładka Roku i Zdjęcie Roku w trzech kategoriach konkursowych.

Tego dnia zostanie też uruchomione głosowanie internetowe na Okładkę Roku i Zdjęcie Roku.

Partner Konkursu:

Centrum Jakości Prasy Firmowej – miejsce, w którym mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.

Sponsorzy Konkursu:

  • SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
  • TPD – firma zajmująca się wsparciem doradczym oraz produkcją materiałów reklamowych dla firm, istniejąca od 1998 roku.
  • PhotoQuest – pracownia fotograficzna, zajmująca się m.in. fotografią reklamową.

Patroni medialni:

„Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Brief.pl”, „Marketing przy kawie” i „Vidart”.

Patroni wspierający:

„Signs.pl”, „MediaFM.net”, „Wortal DTP”, „MediaNews”, „Świat Druku”, „PrintPartner”, „Pro-Kreacja” i „Medialine”.