InPost sięga coraz dalej

przez | 07/07/2009

InPost – największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do Grupy Integer.pl – poszerza zasięg działania o kolejne polskie miasta. Nowe oddziały uruchomiono w województwie wielkopolskim, w miejscowości Kościan i Środa Wielkopolska. Z usług InPost mogą już także korzystać mieszkańcy Bielska-Podlaskiego (woj. podlaskie), Świnoujścia (woj. zachodnio-pomorskie), Konstantynowa Łódzkiego (woj. łódzkie) oraz Pruszkowa i Brwinowa (woj. mazowieckie). Dzięki systematycznie poszerzanej sieci oddziałów, firma jest obecna w niemal 200 miejscowościach. Do końca 2009 roku oferta InPost będzie dostępna dla klientów indywidualnych w 230 miastach, a nadawcy biznesowi będą mogli wysyłać korespondencję już do 300 miejsc w Polsce.

InPost intensywnie zwiększa obszar działalności – zasięgiem obejmuje zarówno duże aglomeracje, jak i mniejsze miejscowości, gdzie z powodzeniem pozyskuje klientów. Pełna lista lokalizacji POKów InPost dostępna jest na stronie www.inpost.pl. Rozbudowa sieci oddziałów jest tylko jednym z elementów strategii rozwoju. Operator systematycznie wdraża także nowatorskie rozwiązania na rynku pocztowo-kurierskim. W czerwcu 2009 roku uruchomił Paczkomaty 24/7 – najnowocześniejszą w Polsce usługę wysyłkową, która umożliwia odbiór paczki w wybranym miejscu i o dowolnej godzinie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

„Głównym założeniem InPost jest utrzymanie wiodącej pozycji wśród niezależnych operatorów pocztowych. W tym celu nie tylko systematycznie rozbudowujemy sieć oddziałów, ale także wdrażamy nowoczesne usługi. W ostatnim czasie poszerzyliśmy grono naszych odbiorców o klientów sklepów internetowych i użytkowników sektora e-commerce, do których kierowany jest projekt Paczkomaty 24/7. Dywersyfikacja usług pozwala nam docierać do takich obszarów rynku, które nie zostały jeszcze dostrzeżone przez inne podmioty z branży. Tak skonstruowana strategia pozwala nam sukcesywnie zwiększać przewagę konkurencyjną i udziały w rynku” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

InPost – w ramach funkcjonujących już pocztowych Punktów Obsługi Klienta – proponuje klientom także usługi finansowo-ubezpieczeniowe. Za pośrednictwem InPost Finanse można wziąć szybki kredyt oraz skorzystać z przyjaznych produktów finansowych. Spółka świadczy również usługi outsorcing’owe skierowane do banków oraz instytucji finansowych. W ramach oferty specjalnej dla klientów indywidualnych, firma proponuje sprzedaż pożyczek i produktów bankowych za pośrednictwem listonoszy InPost.

InPost swoją ofertę kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W czerwcu 2009 roku operator poinformował o zawarciu umowy z PGE Łódzkim Zakładem Energetycznym obejmującej świadczenie pełnego pakietu usług pocztowych. Wartość umowy podpisanej na rok wynosi 1,2 mln zł. Do podstawowych kompetencji InPost będzie należała kompleksowa obsługa firmy w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g.