Wychodzimy poza Internet – meble.pl off-line

przez | 06/07/2009

Czy działania promocyjne firm internetowych muszą ograniczać się tylko do Internetu? Największy portal wnętrzarski meble.pl już po raz trzeci organizuje konkurs „Diament Meblarstwa”, nagradzając najlepsze produkty pod względem designu na polskim rynku. Wychodząc poza sieć meble.pl promują nie tylko własną markę, ale i popularyzują polskie wzornictwo.

dscn0632-copyKonkurs Diament Meblarstwa organizowany jest od 2007 i zdobył uznanie w branży, szczególnie dzięki doświadczeniu i wiedzy kapituły, przez co uzyskuje miano rzetelnego i opiniotwórczego. Gala wręczenia nagród jest dużym wydarzeniem w branży meblowej, poprzednie edycje prowadziła Kinga Rusin.

meble.pl wspierają  polską branżę meblarską  nie tylko w Internecie. Dzięki marce meble.pl i promocji jaką możemy dać konkursowi, z roku na rok otrzymujemy coraz ciekawsze produkty, a sam konkurs jest uznanym wśród producentów mebli wyróżnieniem. Zdecydowaliśmy się na kolejną edycję, bo to świetna promocja naszego portalu, ale także polskiego wzornictwa, które w niczym nie odbiega od światowych trendów – mówi Jarek Czarnik, prezes meble.pl

Z produktami, które otrzymały statuetki i wyróżnienia konkursu DIAMENT MEBLARSTWA można zapoznać się na oficjalnej stronie diamentmeblarstwa.pl.