Herbapol wybiera OS3 multimedia

przez | 06/07/2009

Na swoje 60. urodziny Herbapol Lublin, największy na polskim rynku dostawca produktów zielarskich, lider rynku herbat owocowo-ziołowych i syropów owocowych, odświeża i unowocześnia identyfikację wizualną dla swojej marki oraz wprowadza wiele nowych produktów. Agencja interaktywna OS3 multimedia została wybrana do strategicznej obsługi firmy w Internecie.  

OS3 jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie nowego serwisu korporacyjnego firmy, będzie również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie obecności Herbapolu w Internecie i wykorzystania go do celów biznesowych. Nowy serwis będzie platformą łączącą w sobie funkcje komunikacji korporacyjnej z treściami dla konsumentów i realizującą szereg wskazanych przez Klienta funkcji biznesowych.

„Zdecydowaliśmy się na wybór agencji OS3, ponieważ zaproponowała nam bardzo ciekawe rozwiązania kreatywne, jak i architekturę informacji serwisu, pozwalającą zmieścić w uporządkowany sposób zarówno treści korporacyjne jaki i produktowe przeznaczone dla konsumenta”, powiedziała: Bożena Piotrowska, Dyrektor Marketingu Herbapolu.

„Wybór OS3 multimedia do obsługi Herbapolu w Internecie jest dla nas kolejnym, wyraźnym sygnałem, że przyjęta przez nas polityka kompleksowego, strategicznego i stymulującego realizację założeń biznesowych Klienta podejścia do stawianych przed nami zadań spełnia oczekiwania rynku.”, powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

W procesie realizacji wykorzystane zostanie bogate doświadczenie OS3 w dziedzinie projektowania zorientowanego na użytkownika. Uwzględnione zostaną również potrzeby osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie serwisu dla osób z zaburzeniami ruchu czy widzenia.

Do zarządzania treścią  w nowym serwisie Herbapolu wykorzystany zostanie autorski system CMS opracowany przez OS3 multimedia. Agencja będzie również odpowiedzialna za działania SEM

Termin realizacji przewidywany jest na sierpień 2009.