Carlsberg z Live Nation – rusza ogólnopolska kampania

przez | 06/07/2009

Ruszyła  ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cykl koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet, oraz komunikująca możliwość zdobycia przez konsumentów Carlsberga – oficjalnego piwa Live Nation – biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation. Dodatkowo, prowadzone są także akcje promocyjne marki w hipermarketach Carrefour oraz Tesco, w ramach których klienci tych sieci mogą wygrać specjalne bilety VIP na koncert Madonny (Carrefour) i U2 (Tesco).

Kampania telewizyjna, obejmująca 15-sekundowe spoty emitowane na antenach wybranych stacji telewizyjnych (TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet, TV4 i stacje At Media), komunikuje informację, że Carlsberg jest oficjalnym piwem koncertów Live Nation oraz informuje o możliwości wygrania biletów, odsyłając jednocześnie do strony internetowej marki. Energetyzująca muzyka spotu oraz sceniczne otoczenie, w jakim pokazana jest butelka Carlsberga, dają przedsmak „prawdopodobnie najlepszych wrażeń muzycznych na żywo” jakich spodziewać się można podczas koncertów Live Nation.

Kampania prowadzona w Internecie obejmuje wybrane serwisy tematyczne i społecznościowe, takie jak m.in. O2, Wp.pl, Activist.pl, Fotka.pl, nasza-klasa.pl, wrzuta.pl i inne. Formaty internetowe przekierowują zainteresowanych do specjalnie uruchomionej strony www.carlsbergmusic.pl, która informuje o zasadach promocji i jednocześnie jest platformą, na której można wygrywać bilety na wybrany przez siebie koncert.

Aby móc wziąć udział  w Konkursie na www.carlsbergmusic.pl, o bilet na wybrany przez siebie koncert, wystarczy kupić piwo Carlsberg i wykorzystać znalezione pod kluczykiem puszki lub kapslem butelki kody. Nagrody można wygrywać codziennie i grać o nie wielokrotnie. Raz w tygodniu osoba, która wpisze największą ilość kodów, wygrywa odtwarzacz MP3.

Dodatkowo Carlsberg prowadzić będzie dedykowane akcje promocyjne w hipermarketach Carrefour (od 1 lipca do 7 sierpnia) i Tesco (od 1 do 31 lipca). W ramach promocji w hipermarketach Tesco jako nagrodę główną przygotowano dwuosobowy bilet VIP na koncert jednej z najpopularniejszych na świecie formacji rockowych – U2, promującej swój najnowszy album „No Line on The Horizon”. Z kolei uczestnicy promocji dedykowanej do hipermarketów Carrefour będą mogli grać o nagrodę główną – bilet VIP na pierwszy i jedyny w Polsce koncert ikony popkultury – Madonny, która wystąpi w ramach światowej trasy Sticky & Sweet Tour, oraz o nagrody tygodniowe– odtwarzacze MP3. Bilety VIP z pakietem VIP, będące nagrodą główną, gwarantują nie tylko miejsce w specjalnym sektorze i poczęstunek w czasie koncertu, ale i dojazd oraz nocleg w dniu koncertu.

Aby wziąć udział  w promocji Tesco lub Carrefour – o podobnych mechanizmach konkursowych – wystarczy kupić w jednym z hipermarketów Tesco lub Carrefour 10-pack piwa Carlsberg i zachować dowód zakupu, wysłać sms zgłoszeniowy, a następnie w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na otrzymane pytanie konkursowe. Szczegóły na www.carlsberg.pl.

Laureat nagrody głównej w konkursie Tesco zostanie wyłoniony 3 sierpnia, a w Carrefourze – 11 sierpnia.

„Carlsberg jest w tym roku oficjalnym piwem największych muzycznych koncertów w Polsce, dlatego z tej okazji przygotowaliśmy działania promocyjne, które są wyjątkową szansą dla naszych konsumentów, by przeżyć ‘prawdopodobnie najlepsze muzyczne emocje na żywo’ na wybranym przez siebie koncercie.” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand manager marki Carlsberg.