CAOgroup ponownie dla TAN VIET… i lato robi się gorące

Z początkiem lipca wystartował konkurs przygotowany przez producenta zupek błyskawicznych marki VIFON. Agencja interaktywna CAOgroup nakreśliła koncepcję oraz nadała kształt konkursowemu serwisowi informacyjnemu. Strona przeznaczona jest dla zupowych smakoszy zainteresowanych zdobyciem atrakcyjnych, miejskich nagród.
Smsowy quiz VIFONa podzielony jest na 8 etapów. Co tydzień dzięki smsom można wygrać konsole Sony PS3, hulajnogi Worker, deskorolki elektryczne Iskate Classic czy Powerizery. Konkurs kończy się 24 sierpnia, kiedy to spośród osób biorących udział w zabawie zostanie wylosowanych trzech szczęśliwców, którzy otrzymają skutery Piaggio ZIP.
Realizatorzy mają nadzieję, że nagrody wystarczająco podgrzeją atmosferę i nie trzeba będzie wkładać palców do gorącej zupy. Szczegóły na www.vifon.pl
Jest to kolejny projekt jaki CAOgroup ma okazję realizować dla firmy TAN VIET. Ostatnio agencja interaktywna zajęła się opracowaniem serwisu produktowego oraz nowym designem opakowań marki Tokyoto, patronującej artykułom niezbędnym do przygotowania sushi.
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu