BEKO rozpoczyna kolejną telewizyjną kampanię reklamową

przez | 06/07/2009

Firma BEKO rozpocznie drugą w tym roku ogólnopolską kampanię telewizyjną. W spotach reklamowych zobaczymy pralkę ułatwiającą usuwanie z ubrań sierści zwierząt domowych oraz lodówkę z dyktafonem, na którym domownicy mogą pozostawiać sobie wiadomości głosowe. 

„Nasze obecne działania są kontynuacją i rozwinięciem kampanii reklamowej, którą realizowaliśmy w lutym br. Pokazujemy dwa, spośród wielu naszych nowych produktów, które dzięki swoim nowoczesnym rozwiązaniom ułatwią życie klientom” – mówi Urszula Leszczyńska – Marketing Team Leader firmy BEKO S. A.

Bohaterami spotu jest para młodych ludzi, których mieliśmy już okazję oglądać w reklamach BEKO emitowanych w lutym br. Przygotowują sobie niespodzianki, które nawiązują do funkcji urządzeń BEKO. On kupuje małego psa, ona – pralkę z funkcją usuwania sierści z pranych ubrań. O nowych zakupach informują się nawzajem używając dyktafonu wbudowanego w drzwi lodówki.

„Głównym celem produktów BEKO jest wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów i dostarczenie im nowoczesnych rozwiązań, które poprawią komfort ich codziennego życia. W naszej kampanii pokazujemy pralkę z funkcją usuwania sierści z ubrań oraz lodówkę z dyktafonem, ale to tylko dwa z wielu nowoczesnych rozwiązań, jakie klienci mogą znaleźć w naszych produktach” – dodaje Urszula Leszczyńska.

W tym roku, oprócz pokazanych w spocie nowości, na nasz rynek wprowadzone zostały nowe urządzenia AGD – wolnostojące oraz przeznaczone do zabudowy. W najbliższych miesiącach BEKO będzie nadal intensywnie inwestować w Polsce wprowadzając kolejne nowe modele. Firma skoncentruje się zwłaszcza na urządzeniach spełniających wymogi klasy energetycznej A i A+ oraz na produktach o zmienionej, nowoczesnej stylistyce. Wiele urządzeń BEKO będzie objętych bezpłatną pięcioletnią gwarancją.

Kampania reklamowa ruszy 6 lipca i potrwa 6 tygodni. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane przede wszystkim w Polsacie i TVN oraz stacjach: TVN7, TVN24, kanałach grupy AT Media, TV4, Polsat 2, kanałach tematycznych Polsatu oraz w ITV i Polonia1. Spot ten został wybrany z puli reklam międzynarodowych przygotowanych przez agencję TBWA i został zaadoptowany na rynek polski. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Kampania będzie wspierana przez działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.

Spot można obejrzeć klikając poniższy link:

http://www.beko.com.pl/files/video/Lodowka_i_pralka_BEKO.mpg

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.