wRodzinie wystartuje już 11 lipca

przez | 03/07/2009

Już 11 lipca z okazji XVII pielgrzymki Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę wystartuje nowa telefonia  komórkowa „wRodzinie” – wspólne przedsięwzięcie Fundacji Lux Veritatis i firmy CenterNet, nowego, polskiego, infrastrukturalnego operatora telefonii mobilnej. 

Telefonia wRodzinie ma służyć pomocą we wzajemnej komunikacji oraz utrzymywaniu bliskich więzi społeczności skupionej wokół Radia Maryja, TV Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, Naszego Dziennika oraz Fundacji Nasza Przyszłość. Marka wRodzinie w swojej filozofii zakłada wspieranie wartości rodzinnych. Jest ciepła przyjazna, opiekuńcza, pomaga i uczy. Pamięta o dzieciach, rodzicach i dziadkach. Jest ambasadorem dialogu międzypokoleniowego.

Logo marki wRodzinie symbolizuje znaczenie rodziny w świecie i dla świata. Rodzina przedstawiona na tle globu przypomina, że niezależnie od szerokości geograficznej, kochająca się rodzina jest gwarancją szczęścia i rozwoju. Wykorzystana kolorystyka ma podwójne znaczenie. Z jednej strony łącząc profesjonalny niebieski z ciepłym i wesołym żółtym, pokazuje profesjonalny i przyjazny charakter marki. Dodatkowo nawiązuje do znaczenia kolorów w tradycji katolickiej.

Starter wRodzinie kosztuje 20 zł. Cała ta kwota przeznaczona jest na połączenia telefoniczne i wiadomości SMS. Po wykonaniu pierwszego połączenia karta ważna jest cały rok.

Jak wynika z naszych analiz fakt, że nie można rozmawiać  mimo, że są jeszcze środki na koncie jest dla użytkowników telefonów pre-paid ogromnym utrudnieniem. Nasza telefonia z założenia ma być przyjazna i w prosty sposób ułatwiać życie, stąd decyzja o 12 miesiącach aktywności konta – mówi Grzegorz Tomczyk Wiceprezes Zarządu CenterNet. Dzięki temu można odbierać połączenia nawet wtedy, gdy wykorzystamy 20 zł na rozmowy telefoniczne i wiadomości SMS – dodaje Tomczyk.

wRodzinie daje swoim abonentom możliwość najtańszej komunikacji. Minuta połączenia do innych użytkowników sieci kosztuje tylko 19 groszy. Kupując starter za 20 zł można rozmawiać wRodzinie ponad 105 minut!

Jak pokazują  badania cena jest  jednym z podstawowych determinantów wyboru operatora telekomunikacyjnego. Nasza społeczność to osoby które żyją aktywnie, chcą i muszą się komunikować miedzy sobą dlatego zaproponowaliśmy ceny, które pozwolą taniej rozmawiać wRodzinie – mówi Wojciech Palukiewicz Prezes Zarządu CenterNet.

W telefonii wRodznie minuta rozmowy na telefony stacjonarne kosztuje 29 groszy, do innych sieci 49 groszy a do  sieci PLAY/Cyfrowy Polsat 0,78 pln.

Nasz cennik jest zgodny z modelem użytkowania telefonów naszych abonentów. Osoby te często dzwonią na telefony stacjonarne więc i tu jestesmy atrakcyjni cenowo. Wszystkie nasze stawki tak jak obiecaliśmy pozostają na atrakcyjnym poziomie rynkowym. Nie mamy promocji i gwiazdek. Tu wszystko jest proste i przejrzyste – Włodzimierz Plewczyński Koordynator projektu wRodzinie oraz Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta CenterNet .

W niedługim czasie wRodzinie znajdzie się szereg modeli telefonów zarówno dla seniorów jak i dla młodych. Na start proponujemy telefony dedykowane dla seniorów proste w obsłudze i niezawodne w użytkowaniu (telefony firmy Maxcom).

W najbliższym czasie nie będziemy subsydiowali telefonów gdyż jest to jedynie odroczenia płatności w czasie. Klient za telefon i tak musi zapłacić. Niejednokrotnie więcej niż na półce sklepowej. wRodzinie staramy się ułatwiać zakup. Wprowadzamy do naszej oferty telefony, które mogą być najbardziej użyteczne dla naszej grupy i gwarantujemy dobrą cenę – mówi Grzegorz Tomczyk. Nie wykluczamy jednak w przyszłości, jeśli nasza grupa będzie tego oczekiwała oferty z telefonem – dodaje.

Marka będzie wspierana kampanią promocyjną. Wszystkie prowadzone działania wspierające markę będą ściśle dostosowane do potrzeb grupy docelowej zarówno pod względem komunikatu jak i komunikacji. Kampania ATL będzie bazowała ma mediach związanych z Fundacją Lux Veritatis – idealnie dopasowanych do grupy docelowej. Platformą komunikacji marki będzie strona www.wRodzinie.com.pl. Kampania BTL będzie miała charakter informacyjno-sprzedażowy.

Dzięki prowadzonym działaniom chcemy umacniać więzy społecznościowe, podkreślać  wartości rodzinne i rzetelnie informować  o ofertach – mówi Anna Gołębicka Dyrektor Marketingu CenterNet.