Sukces serwisu poradnikzdrowie.pl

przez | 03/07/2009

Należący do MURATORA portal poradnikzdrowie.pl cieszy się  coraz większym zainteresowaniem internautów. Najnowsze badania internetu Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2009 r. pokazały, że przyciąga on więcej użytkowników niż serwisy innych wydawców: polki.pl (Edipress) i kobieta.pl (G+J).

„Zajęcie przez poradnikzrowie.pl tak dobrej pozycji w kategorii Styl Życia to dla nas duża satysfakcja. Przyciągnięcie największej liczby użytkowników oraz osiągnięcie najlepszego czasu pod względem obecności internautów w serwisie pokazują, że nowa odsłona serwisu uruchomiona w kwietniu tego roku została pozytywnie oceniona przez odbiorców” – powiedziała Katarzyna Białek, członek Zarządu MURATORA S.A.

Poradnikzdrowie.pl – serwis dla zainteresowanych zdrowym stylem życia powstał w 2007 roku. Po dwóch latach funkcjonowania, poradnikzdrowie.pl znalazł  się w czołówce najpopularniejszych serwisów zdrowotnych w Polsce. W kwietniu 2009 r. MURATOR uruchomił nową wersję portalu, dzięki wnikliwym analizom rynku, bardzo dobrze dostosowaną do potrzeb internautów.

Według najnowszych badań Megapanel PBI/Gemius za kwiecień 2009 roku, poradnikzdrowie.pl odwiedziło 581 851 użytkowników (RU – real users), a konkurencyjne serwisy polki.pl i kobieta.pl – 541 449 i 481 230 RU. Potwierdzeniem uznania internautów jest również fakt, że poradnikzdrowie.pl zanotował najdłuższy czas przypadający na jedną odsłonę wśród wymienionych witryn.

W serwisie poradnikzdrowie.pl teksty są wzbogacone narzędziami związanymi z danym tematem, np. ćwiczeniami, dietami, badaniami, testami czy kalkulatorami, co tworzy atrakcyjny i dostępny w jednym miejscu pakiet. Użytkownicy mogą korzystać z forum, pisać blogi i komentować artykuły.

Jednym z atutów portalu są eksperci. Portal współpracuje z kilkudziesięcioma lekarzami różnych specjalności, m.in. internistą, stomatologiem, neurologiem, dermatologiem, którzy odpowiadają na pytania internautów. Do tej pory udzielili blisko 47 tysięcy bezpłatnych porad.

Bogaty kontent i poradnikowy charakter serwisu dają możliwości oferowania różnorodnych form reklamowych, dopasowanych do specyfiki klientów. Sprzedażą powierzchni reklamowej serwisów MURATORA S.A. zajmuje się IDMnet.