Michał Bonarowski szefem grupy Consumer Media w IDG Poland

przez | 03/07/2009

Michał Bonarowski od 1 lipca 2009 jest dyrektorem działu Consumer Media w wydawnictwie IDG Poland SA.  Odpowiada za pion konsumencki, w skład, którego wchodzą  najpopularniejsze serwisy internetowe oraz najstarszy miesięcznik komputerowy w Polsce – PC WORLD.

Poprzednio Michał Bonarowski pełnił funkcję dyrektora wydawniczego i redaktora naczelnego portalu Onet.pl, a wcześniej pracował m.in. dla Tygodnika Polityka, miesięcznika Businessman Magazine, Gazety Bankowej oraz realizował projekty medialne dla stacji telewizyjnych, m.in. TVP2 i TVN24.

Obecne zmiany na rynku mediów będą wymagać od wydawców zmian w strategiach medialnych. – powiedział Michał Bonarowski. Dlatego cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu tworzącego najważniejsze media o technologiach informacyjnych w Polsce.

Michał Bonarowski wnosi ze sobą idealną  mieszankę doświadczenia w dziennikarstwie IT i w szeroko rozumianych mediach elektronicznych. – mówi Kazimierz Szot prezes IDG Poland – Jestem przekonany, że w świetnym stylu poprowadzi IDG Consumer Media, tak byśmy na długie lata utrzymali pozycję lidera w naszym segmencie rynku.