Zoho Publikuje Zoho Projekty 2.0

przez | 02/07/2009

Nowe Funkcje Współpracy Ułatwiające Realizację Projektów.  Zoho opublikował Zoho Projekty 2.0, najnowszą wersję oprogramowania służącego do zarządzania projektami oraz współpracy zespołów roboczych on-line. Dzięki Zoho Projekty 2.0, użytkownicy będą mogli korzystać z wielu funkcji współpracy zaprojektowanych tak, aby ułatwić zespołom realizację projektów.

“Planowanie i raportowanie to tylko jeden z aspektów pracy nad projektem” mówi dyrektor marketingu Zoho, Rodrigo Vaca. “Ponad wszystko zespoły potrzebują narzędzi wspierających współpracę przy wykonaniu projektów. Stworzyliśmy Zoho Projekty 2.0 jako aplikację, dzięki której użytkownicy mogą pracować wspólnie nad projektem, znajdując się zarówno w biurze jak i na całym świecie. Zoho Projekty zapewnia przestrzeń do przechowywania wszystkich plików, chatu, wiki, forów oraz innych materiałów”.

Profil Zoho Projekty 2.0

Zoho Projekty 2.0 oferuje użytkownikom standardowe funkcje zarządzania projektami takie jak zadania i kamienie milowe, raporty, karty czasu pracy oraz kalendarze on-line. Jednak siłę Zoho Projekty 2.0 stanowi zdolność przeniesienia użytkowników z obszaru planowania projektów do ich realizacji. Zoho zintegrował wiele usług, które podnoszą jakość współpracy zespołu w ramach Zoho Projekty i dodał kolejne, nowe funkcje.

Oto najważniejsze funkcje Zoho Projekty 2.0 :

1.Planowanie Projektów

  • Kamienie milowe, zadania i listy zadań.
  • Priorytety, ukończenie, zależności i przynależność.
  • Importowanie z Microsoft Project zapewnia użytkownikom opcję planowania projektu w Microsoft Project a następnie łatwej kontroli wykonania projektu w Zoho Projekty 2.0.

2.Współpraca Projektowa

  • Strumień Projektu to wizualna reprezentacja ostatnich działań dotyczących projektu użytkownika.
  • Status Użytkownika umożliwia personalizację interfejsu, gdzie użytkownicy w bezpieczny sposób mogą przekazywać swojemu zespołowi najnowsze informacje.
  • Udostępniony Kalendarz Projektu pozwala wszystkim na bieżąco śledzić nadchodzące terminy i spotkania.
  • Scentralizowane Udostępnianie Plików z zapewnieniem wielu folderów, zakładek, wyszukiwania i zachowaniem kolejnych wersji.
  • Integracja z wielokrotnie nagradzaną aplikacją Zoho Office pozwala użytkownikom tworzyć/edytować/wyświetlać dokumenty przy użyciu przeglądarki internetowej.
  • Dyskusje poprzez interaktywne fora zapewniają przestrzeń, gdzie każdy może wziąć udział w rozmowie.
  • Wiki Projektu pozwalają użytkownikom utrzymać wszystkie treści powiązane z projektem w centralnym miejscu. Mają do nich swobodny dostęp wszyscy uczestnicy projektu.
  • Chat Grupy oraz „zawsze włączony” Chat Room zapewniają użytkownikom miejsce do rozmowy. Użytkownik może otworzyć wiele chat roomów, aby przedyskutować różne kwestie.

3.Kontrola Projektu

  • Kokpit Projektu zapewnia szybką kontrolę nadchodzących zadań, kamieni milowych, spotkań oraz innych wydarzeń związanych z projektem.
  • Wszechstronne Raporty pozwalają menadżerowi projektu oraz całemu zespołowi na wizualną ocenę postępów projektu i porównanie ich z planem.
  • Karta czasu Pracy zapewnia zespołom pracującym z klientami zewnętrznymi możliwość kontroli czasu poświęconego przez pracowników na realizację konkretnych zadań. Dodatkowo integracja z Zoho Faktura ułatwia tworzenie, wysyłanie oraz kontrolę faktur.

4. Cena oraz Dostępność

Aplikacja Zoho Projekty 2.0 jest już dostępna. Oprócz wersji bezpłatnej, Zoho Projekty 2.0 kosztuje 12 USD za miesiąc w Planie Standardowym (10 projektów i 2 GB przestrzeni dyskowej) oraz 80 USD za miesiąc w Planie Enterprise (nieograniczona liczba projektów i 25 GB przestrzeni dyskowej).

Aby uzyskać więcej informacji na temat Zoho, zapraszamy do odwiedzin strony www.zoho.com.

Aby śledzić na bieżąco działania Zoho, zapraszamy na stronę www.biznespakiet.pl zarządzaną przez MMI Group.