Wrocławska Effectica skończyła 15 lat

przez | 02/07/2009

Na przestrzeni lat stała się jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Lata doświadczeń i rozwoju pozwoliły agencji stworzyć stabilną strukturę, w której każda jednostka realizuje postawione jej zadania. Najmłodsza z rodziny – Effectica Direct – szybko zyskała miano specjalisty w dziedzinie komunikacji bezpośredniej.

Effectica pracuje obecnie m.in. dla Western Union w Polsce i w Europie, dla ECE Projektmanagement Polska (Galeria Dominikańska, Galeria Łódzka, Galeria Krakowska), dla DTZ Retail Polska (Centra Handlowe Sarni Stok, Ogrody oraz King Cross), dla Pfleiderer Polska oraz dla Polskiego Związku Koszykówki (promocja Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn EuroBasket 2009).

Agencja pracowała dla ok. 40 marek, zrealizowała ponad 100 kampanii, opracowała i wykonała 12.000 zleceń i prawie 20.000 projektów.

Jak mówi jeden z założycieli, a od 10 lat prezes agencji: Dariusz Franckiewicz: 15 lat to na polskim rynku reklamy wiek bardzo poważny, ale Effectica jest ciągle pełna młodzieńczej energii i gotowa na kolejne sukcesy.