United PR laureatem głównej nagrody IPRA Golden World Awards 2009 w kategorii ochrona zdrowia

przez | 02/07/2009

Agencja United PR została tegorocznym laureatem międzynarodowego konkursu Golden World Awards 2009 organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA).

Prowadzona przez United PR dla Polskiej Fundacji Gastroenterologii kampania: „Wyprzedź raka – pierwsza ogólnopolska kampania zwiększenia świadomości raka jelita grubego” otrzymała nagrodę główną w kategorii „Healthcare”. W ramach kampanii trwającej od połowy marca do końca grudnia 2008 roku United PR odpowiadała za promocję bezpłatnych badań profilaktycznych w ramach Programu Badań Przesiewowych dla Wczesnego Wykrywania Raka Jelita Grubego. W efekcie kampanii, ukazało się ponad 200 publikacji, z czego prawie 75 procent w prasie drukowanej. Ponad 25 tysięcy osób odwiedziło stronę internetową informującą o badaniach, a ponad 8 tysięcy zadzwoniło na infolinię programu. Podczas jego trwania wykorzystano ponad 96 procent dostępnych miejsc na badaniach.

IPRA przyznała nagrody w 30 kategoriach. 126 finalistów konkursu wyłoniono spośród zgłoszeń, które napłynęły z 42 krajów. Ceremonia wręczenia nagród IPRA Golden World Awards 2009 odbędzie się 30 października br. w Londynie.