United PR laureatem głównej nagrody IPRA Golden World Awards 2009 w kategorii ochrona zdrowia

Agencja United PR została tegorocznym laureatem międzynarodowego konkursu Golden World Awards 2009 organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA).

Prowadzona przez United PR dla Polskiej Fundacji Gastroenterologii kampania: „Wyprzedź raka – pierwsza ogólnopolska kampania zwiększenia świadomości raka jelita grubego” otrzymała nagrodę główną w kategorii „Healthcare”. W ramach kampanii trwającej od połowy marca do końca grudnia 2008 roku United PR odpowiadała za promocję bezpłatnych badań profilaktycznych w ramach Programu Badań Przesiewowych dla Wczesnego Wykrywania Raka Jelita Grubego. W efekcie kampanii, ukazało się ponad 200 publikacji, z czego prawie 75 procent w prasie drukowanej. Ponad 25 tysięcy osób odwiedziło stronę internetową informującą o badaniach, a ponad 8 tysięcy zadzwoniło na infolinię programu. Podczas jego trwania wykorzystano ponad 96 procent dostępnych miejsc na badaniach.

IPRA przyznała nagrody w 30 kategoriach. 126 finalistów konkursu wyłoniono spośród zgłoszeń, które napłynęły z 42 krajów. Ceremonia wręczenia nagród IPRA Golden World Awards 2009 odbędzie się 30 października br. w Londynie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu