Nowa osoba w kadrze PCM – dyrektor BOK

przez | 02/07/2009

W czerwcu br. PCM, dostawca usług opartych na komunikacji bezpośredniej, uruchomił  warte 5 mln złotych zewnętrzne Biuro Obsługi Klienta (BOK). Zarządzanie nowym działem objęła wcześniejsza dyrektor contact center Grupy Kapitałowej LUX MED – Magdalena Szymanowska.

magdalena-szymanowskaMagdalena Szymanowska pracę zawodową rozpoczęła w 1996 roku w PTK Centertel, gdzie uczestniczyła w tworzeniu, wdrażaniu standardów oraz realizacji innowacyjnych projektów w zakresie call center. Od 2000 roku pełni funkcje menadżerskie w ramach BOK. W latach 2006-2009 pracowała na stanowisku dyrektora call center Grupy Kapitałowej LUX MED (Centrum Medyczne LIM, Promedis, Medycyna Rodzinna). W PCM Magdalena Szymanowska kieruje projektami związanymi z wdrożeniem systemów CRM, Workflow, Workforce Management, Faxserver oraz zaawansowany IVR.

„Moje doświadczenie pokazuje, że klienci niezwykle cenią możliwość bezpośredniego kontaktu z pracownikiem firmy. Call Center to kluczowy kanał kontaktu, który jest jednocześnie główną bazą wiedzy o kliencie. Umiejętne wykorzystanie posiadanych informacji pozwala wyjść naprzeciw oczekiwaniom odbiorcy, i tym samym zwiększyć jego lojalność oraz poziom zadowolenia. To właśnie lojalni i usatysfakcjonowani klienci wpływają na wizerunek firmy i marki na rynku.” mówi dyrektor BOK PCM, Magdalena Szymanowska. „Do pracy w PCM przekonała mnie możliwość własnego rozwoju poprzez tworzenie i wdrażanie nowych projektów w PCM oraz udział w doskonaleniu obsługi w wielu innych firmach.” – dodaje Magda Szymankowska.