ESPN Classic sponsorem RAGE-RACE

przez | 02/07/2009

Po raz pierwszy w historii obecności kanału sportowego ESPN Classic w Polsce, czyli od stycznia 2006 roku, ESPN Classic spotka się bezpośrednio ze swoimi widzami, podczas Rage-Race 2009 – imprezy lifestylowo – motoryzacyjnej.

Do tej pory kanał  nie inwestował w kampanie reklamowe kierowane do konsumentów. Jego obecność w mediach widoczna jest dzięki działaniom Public Relations. Dla kanału ESPN Classic jest to zatem bardzo duże przedsięwzięcie, jedna z ważniejszych akcji ostatnich lat.

Kluczowym dla ESPN Classic, był odpowiedni moment, czyli osiągnięcie odpowiedniego zasięgu kanału w Polsce. Dzięki obecności na platformach cyfrowych i w licznych sieciach kablowych, ESPN Classic przekroczył w tym roku znacząco zasięg techniczny 2 mln. abonentów.

„Chcemy mocnym akcentem pokazać się widzom, sponsorując wydarzenie sportowe, które idealnie wpisuje się w misję kanału. ESPN Classic, to wyjątkowa telewizja, o bardzo specyficznej ramówce. Przygotowujemy widzów do największych sportowych wydarzeń, przypominamy im sylwetki sportowców, najważniejsze momenty. Jednak zależy nam także na uczestniczeniu w bieżących wydarzeniach sportowych – stąd decyzja o udziale w Rage-Race” – komentuje Dorota Cepryńska, Managing Director Shi events – agencji reprezentującej ESPN Classic w Polsce.

W ramach współpracy ESPN Classic wyemituje retransmisję z Rage-Race 2009, najprawdopodobniej jeszcze w tym roku. Z całą pewnością będzie można też zobaczyć obszerny materiał z wyścigu przed jego kolejną edycją w 2010r. Dzięki ESPN Classic, Rage-Race zostanie pokazany w większości krajów europejskich, w których kanał jest dostępny.

ESPN Classic jest dostępny na całym świecie, nie tylko w Stanach i Europie, ale także w Afryce, Azji czy Australii…. Oferuje pasjonującą mieszankę pełnych retransmisji meczów, skrótów, filmów dokumentalnych i biograficznych, która jest w stanie zaspokoić głód sportowej rozrywki na najwyższym poziomie!

ESPN Classic w Polsce jest dostępny w języku polskim przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez cały rok! Jako jedyny pozwala widzom cofnąć się w czasie… i wspomnieć najlepsze sportowe chwile, uzupełnić wiedzę i poznać lepiej Twoich ulubionych bohaterów sportu!

  • ESPN Classic dostępny jest na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych, m.in.: Cyfra+, Cyfrowy Polsat, Aster, Multimedia, UPC, Promax, Toya, Vectra.
  • ESPN Classic obecnie dociera do ponad 22 milionów gospodarstw domowych w ponad 40 krajach europejskich.