DATA SOLUTIONS i Zelmer zwiększają obroty po raz trzeci

przez | 02/07/2009

Rusza trzecia edycja kompleksowego programu motywacyjnego „ZELMER – Niezawodnie Zwiększamy Obroty”, skierowanego do punktów sprzedaży detalicznej. Jego głównym celem jest budowanie i pogłębianie pozytywnych relacji z partnerami handlowymi firmy Zelmer S.A. w punktach sprzedaży sprzętu AGD. Tak jak w poprzednich edycjach, za przygotowanie, kreację oraz obsługę programu w całości odpowiada agencja \DATA SOLUTIONS.

Tegoroczna odsłona programu motywacyjnego „Zelmer – niezawodnie zwiększamy obroty” potrwa od czerwca do grudnia 2009. Zadaniem programu jest motywowanie detalistów do zakupu produktów marki Zelmer oraz do rekomendowania go konsumentom. Dodatkowo program ma poprawić standardy ekspozycji sprzętu marki Zelmer, rozwinąć dystrybucję nowych kategorii produktów, a także wesprzeć sprzedaż wybranych pozycji z oferty firmy, obecnych już na rynku.

Ze względu na bardzo dobre wyniki programu w poprzednich latach (statuetka Golden Arrow za rok 2008 w kategorii program lojalnościowy Business to Business), w 2009 roku postanowiono nadal bazować na przyjętym mechanizmie, udoskonalając go i rozbudowując o nowe narzędzia. Program opiera się na wielokanałowej platformie komunikacji wykorzystującej m.in. Internet, telemarketing, direct mailing i SMS. Zindywidualizowane komunikaty kierowane do uczestników odpowiadają ich deklarowanym preferencjom oraz dotychczasowej aktywności w programie.

Kluczowym elementem jest hasłowany vortal internetowy, który oprócz zadań związanych z programem i roli informacyjnej, pełni także funkcję platformy obsługi sprzedawcy, poradnika o ekspozycji oraz platformy e-learningowej. W ramach tej ostatniej, na vortalu pojawiła się Akademia Rozwoju Osobistego, która pomaga rozwijać i udoskonalać cechy charakteru przydatne w codziennym życiu zawodowym.

W tegorocznej edycji znacznie rozszerzona została także oferta nagród dla uczestników, które można otrzymać w zamian za zdobyte punkty. Dodatkowo, uruchomienie programu poprzedziła akcja promocyjna, wspierająca wybrane produkty Zelmer. W maju za ich sprzedaż,  uczestnicy mogli zdobyć punkty do programu jeszcze przed jego rozpoczęciem