Ad-Vice stawia na reklamę na blogach

przez | 02/07/2009

Z dniem 1 lipca br. firma Ad-Vice, oferująca m. in. reklamę na polskiej sieci blogowej YellowGreen, powiększa swój zespół o kolejnego eksperta. Do sieci reklamowej Ad-Vice dołączył Krzysztof Lis, nowy Project Manager ds. reklamy na blogach. Zmiany strukturalne wynikają z podjęcia decyzji o strategicznym znaczeniu marki YellowGreen w sieci reklamowej Ad-Vice.

YellowGreen istnieje w ramach oferty Ad-Vice już od blisko roku, a w ostatnich kilku miesiącach przyniósł wymierne efekty w postaci kilkunastu skutecznie przeprowadzonych kampanii na blogach.

–  W ramach marki YellowGreen jako pierwsi w na polskim rynku rozpoczęliśmy komunikację i zachęciliśmy do dialogu pomiędzy blogerami a reklamodawcami. Pierwsze kroki nie były łatwe, jednak nasze działania propagujące nurt reklamy na blogach przynoszą widoczne efekty. Z marką YellowGreen stajemy się rozpoznawalni na rynku agencyjnym jako wyspecjalizowany broker reklamowy blogosfery  – podkreśla Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu sieci reklamowej Ad-Vice.

Krzysztof Lis, nowy członek zespołu Ad-Vice zadba o zadba o dalszy, dynamiczny rozwój marki YellowGreen. Odpowiadać będzie za kontakty z blogerami i przygotowanie oferty dla reklamodawców. Do jego zadań należeć będzie także prowadzenie dalszej edukacji rynku reklamy w Polsce w zakresie promocji przy użyciu blogów.

Na co dzień Krzysztof Lis zajmuje się tematyką reklamy w blogosferze. Od ponad dwóch lat prowadzi swój blog (http://zarabianie-na-blogu.pl), na którym, opisuje m. in. przetestowane przez siebie metody monetyzacji ruchu: reklamy graficznej, współpracy z sieciami afiliacyjnymi, reklamy kontekstowej i innych.

Więcej informacji na http://www.advice.pl oraz http://www.yellowgreen.pl.