TEQUILA\Polska buduje wizerunek Peroni w Internecie

przez | 01/07/2009

Agencja TEQUILA\Polska przygotowała polską odsłonę nowej kampanii wizerunkowej piwa Peroni, odwołującej się do symbolu marki – błękitnej wstęgi, czyli „Nastro Azzurro”. W pierwszej fazie kampanii, działania komunikacyjne prowadzone są w oparciu o Internet.

Symbol marki Peroni – „Nastro Azzurro” czyli  „błękitna wstęga” – pochodzi z XIX wieku. Takim właśnie trofeum dekorowano statki, które najszybciej przepłynęły Ocean Atlantycki. Od tego czasu wstęga ta we Włoszech stała się synonimem klasy, prestiżu i wysokiej jakości.

W 1963 roku „Nastro Azzurro” stało się symbolem piwa Peroni i jest nim do dziś. Peroni Nastro Azzurro odzwierciedla najwyższą jakość piwa, które powstało z myślą o konsumentach o wyrafinowanym guście.

Za kreację i koordynację polskiej odsłony kampanii „Nastro Azzuro”, w całości odpowiada agencja marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska związana z Peroni od początku jej obecności na polskim rynku czyli od roku 2006. Kampania będzie rozwijana stopniowo, wychodząc w pierwszym etapie od Internetu. W ramach działań on-line TEQUILA\Polska przygotowała trójwymiarowe, animowane banery internetowe z motywem błękitnej wstęgi, które trafiły na czołowe polskie serwisy tematyczne poświęcone stylowi, modzie i życiu gwiazd.

Marka Peroni należy do portfolio Kompanii Piwowarskiej – największego przedsiębiorstwa piwowarskiego w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy m.in. Tyskie (ulubione piwo Polaków), Żubr (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), Lech (czołowe polskie piwo premium), Dębowe Mocne, Redd’s, Wojak, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro.