Startuje roczna akcja Škody „Wiesz co dobre” na Filmweb.pl

przez | 01/07/2009

Škoda, we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz największym polskim portalem filmowym Filmweb.pl, organizuje akcję „Wiesz co dobre”, licząc na aktywność członków społeczności portalu, znawców i miłośników kina. Przez rok uczestnicy konkursu będą mogli zgłaszać swoje typy najciekawszych tytułów filmowych, a w zamian zdobywać cenne nagrody.

– Wraz z filmwebową społecznością wybierać będziemy filmy godne polecenia innym. Filmweb.pl tworzą przecież ludzie, którzy wiedzą, co jest naprawdę dobre – zapewnia Krzysztof Michałowski, wydawca Filmweb.pl.

– Licząc na zaangażowanie użytkowników Filmweb.pl chcemy stworzyć naprawdę cenną platformę rekomendacji filmów, w których odnaleźć można wartości, którymi Škoda kieruje się, tworząc swoje samochody. Połączenie sił największego polskiego portalu filmowego ze znaną i uznaną marką Škody pozwoli na zgromadzenie produkcji filmowym, które warto poznać – mówi Paweł Lewandowski, Senior Interaction Media Planner MediaCom.

Uczestnicy akcji prowadzonej na Filmweb.pl mogą zdobyć atrakcyjne nagrody: raz na dwa tygodnie telefon najnowszej generacji, a w finale wartą 45 tys. zł Škodę Fabię.

„Wiesz co dobre” to nazwa programu rekomendacji kulturalnych Škody, które pomagają dobrze wykorzystać wolny czas. Akcję przygotowała agencja Juicy. Jej zasięg wykracza poza wykorzystanie portalu Filmweb.pl i rekomendowania filmów wartych obejrzenia. Program pozwala również na odnalezienie wartościowych pozycji w wypożyczalniach DVD Beverly Hills dzięki specjalnemu oznaczeniu płyt oraz rekomenduje interesujące programy w telewizji czy miejskie wydarzenia kulturalne.

Filmweb.pl jest największym portalem filmowym i jednocześnie największą bazą informacyjną o filmach i ludziach kina w Polsce, a drugą na świecie po IMDB.com. Indeksuje prawie pół miliona tytułów filmowych i milion osób związanych z kinem.

Według ostatnich wyników Megapanel PBI/Gemius, w kwietniu portal odwiedziło 2 124 709 realnych użytkowników (RU), którzy dokonali 107 107 801 odsłon.