NOKIA klientem Wunderman Polska – agencji marketingu zintegrowanego grupy Young & Rubicam Brands

przez | 01/07/2009

Agencja marketingu zintegrowanego Wunderman Polska wygrała przetarg na obsługę firmy Nokia – światowego lidera w dziedzinie komunikacji bezprzewodowej.

Nowego klienta agencja obsługiwać będzie w zakresie działań interaktywnych, począwszy od obsługi serwisów internetowych, poprzez kampanie internetowe, a skończywszy na działaniach niestandardowych.

„Praca dla tak wymagającego klienta, jak Nokia jest dla Young&Rubicam Brands swego rodzaju wyzwaniem, dlatego też dostosowaliśmy nasze struktury do obsługi tego klienta. Nad całością działań czuwać będzie pełniący obowiązki dyrektora zarządzającego Stefan Nowak.” – mówi Beata Mońka, Prezes i CEO Young&Rubicam Brands.

„Cieszymy się, że będziemy mieli okazję wspierać działania Nokia w zakresie interactive. Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie na polu digital umożliwi stworzenie wraz z zespołem Nokia wielu niepowtarzalnych projektów.” – zaznacza p.o. dyrektora zarządzającego Wunderman Polska.

NOKIA to niekwestionowany lider nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych w dziedzinie komunikacji bezprzewodowej, dążący do trwałego rozwoju szeroko pojmowanej mobilności. Nokia łączy ludzi i daje im dostęp do ważnych informacji za pomocą łatwych w użyciu i innowacyjnych produktów, takich jak między innymi telefony komórkowe oraz usług. Jest jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek, a akcje firmy notowane są na czterech głównych giełdach.

Do tej pory w zakresie interactive Nokia współpracowała z agencją K2.