Milion piw Harnasia – najnowsza kampania wizerunkowa

  • by

Już od lipca rusza, telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska, stanowiąca wsparcie największej tegorocznej akcji promocyjnej marki „Harnaś miliony piw rozdaje”, prowadzonej w sezonie letnim. Kampania telewizyjna utrzymana w charakterystycznej dla Harnasia konwencji zachęca do udziału w promocji, w ramach której dla konsumentów przygotowano po raz kolejny miliony piw Harnasia do wygrania,  jednocześnie podkreślając, że piwo Harnaś to przyjemna ‘nagroda po pracy’.

Telewizyjny spot reklamowy Harnasia, którego akcja rozgrywa się w charakterystycznym dla marki, górskim otoczeniu, pokazuje, jak można zdobyć jedną z milionów bezpłatnych puszek piwa Harnaś, jakie zagwarantowaliśmy dla naszych konsumentów w tym sezonie. W spocie przypominamy jednocześnie niezwykle prosty mechanizm promocji – zakup jednej butelki lub puszki  Harnasia ze zwycięskim kodem ‘PIWO 2009’ upoważnia do odbioru darmowego piwa. Tegoroczna promocja, będąca już trzecią edycją akcji, cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentów, dlatego przygotowaliśmy jeszcze większą pulę nagród niż kiedykolwiek. Udział w promocji to szansa dla naszych konsumentów na miliony przyjemnych, relaksujących chwil z piwem Harnaś, takich jak te wyczekiwane,  po godzinach pracy. Zachęcamy więc wszystkich konsumentów do wspólnej zabawy – udziału w harnasiowej promocji.” – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś.

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8.

Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film.

Animację przygotowało Studio Alien FX.

10 sekundowy spot emitowany będzie na antenie największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych m.in.: Polsat, TV4, czy kanałach tematycznych tj.: Polsat Sport.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu