Golden lajt mobijoy – wejdź w komórce na: m.mobijoy.pl

przez | 01/07/2009

Mobijoy! zaprezentował agencyjną stronę lajt przygotowaną dla telefonów komórkowych. Premiera witryny zbiega się z wyróżnieniem spółki dwoma nagrodami Golden Arrow – za mobilną stronę promocyjną dla marki West oraz projekt Mobilne Flagi Tyskie, również wykorzystujący dostęp do internetu za pomocą telefonu komórkowego!

Pod adresem m.mobijoy.pl znaleźć można bieżące informacje, wykaz zrealizowanych projektów oraz Who is Who – opis kompetencji zawodowych i poza zawodowych pracowników wraz ze zdjęciami a także dane adresowe.

Marketing mobilny, w którym specjalizuje się mobijoy! to nie tylko SMS/MMS, bluetooth, fotokody czy m-kupony, to także coraz częściej strony internetowe przygotowane do przeglądania za pomocą komórek. Spadek cen za mobilny internet oraz zwiększenie zainteresowania użytkowników usługami dodanymi sprzyjać będzie rozwojowi witryn i treści dostępnych z poziomu telefonu komórkowego.

Strona internetowa zaprojektowana dla telefonów komórkowych to także ważny element komunikacji marketingowej. Potwierdzeniem tego faktu jest wyróżnienie projektu Make it your summer zrealizowanego dla marki West, w którym interakcja z konsumentami opierała się na innowacyjnym mixie mediów mobilnych. Obok witryny lajt zastosowano także SMS, IVR (historia opowiadana przez lektora) oraz film – mobilne video do oglądania w komórce, mówi Borys Wróbel, group account director mobijoy!

W tegorocznej edycji prestiżowej Golden Arrow w kategorii marketing mobilny nagrodzone zostały dwa projekty, które zrealizował mobijoy! Wyróżnienia zdobyła wspomniana kampania dla marki West, a także Mobilne Flagi Tyskie. W tym projekcie po raz pierwszy w Polsce wykorzystano możliwość stworzenia tylko z wykorzystaniem telefonu komórkowego własnej, unikatowej bo spersonalizowanej tapety na komórkę z motywem flagi Tyskie, która jest doskonale rozpoznawana przez większość Polaków.

Strona lajt: m.mobijoy.pl