SonicWALL dla partnerów: nowa oferta dla dostawców usług zarządzanych

SonicWALL (NASDAQ: SNWL), wiodący dostawca bezpiecznej infrastruktury sieciowej, ogłosił wdrożenie oferty Next Generation Managed Service Provider (MSP – Dostawca Usług Zarządzanych Nowej Generacji). Ma ona stworzyć partnerom firmy nowe możliwości uzyskiwania przychodów, oferujące elastyczność zgodną z wymogami współczesnego świata biznesu. W obecnych warunkach gospodarczych, które cały czas utrudniają prowadzenie działalności, nowy program zapewnia przewidywalność i elastyczność, jakich potrzebują partnerzy, żeby reagować na potrzeby klientów.

SonicWALL wdraża program dla dostawców usług zarządzanych nowej generacji w czterech fazach, oferując go zarówno swoim partnerom, jak i innym podmiotom. Obecnie ogłoszono uruchomienie fazy drugiej. Jest ona rozwinięciem pierwszego etapu, w którym nacisk położono na utworzenie silnej oferty produktów. W fazie drugiej SonicWALL wprowadza szereg programów edukacyjnych, na które składają się seminaria internetowe, specjalistyczne opracowania i inne materiały szkoleniowe dla partnerów. Z jednej strony wyjaśniają one, jak łatwo zostać MSP, a z drugiej przekazują wiedzę i spostrzeżenia niezbędne do odniesienia sukcesu w tej roli.

„Wierzymy, że pogłębianie relacji i ścisła współpraca z partnerami w czasach obecnego kryzysu jest dla firmy SonicWALL szczególnie ważna” – powiedział Jan Sijp, dyrektor ds. zarządzania polityką w SonicWALL. „Jesteśmy dumni, mogąc zaoferować naszym partnerom innowacyjne rozwiązania technologiczne i jednocześnie pozwolić im rozszerzyć ofertę i otworzyć nowe okazje do osiągania przychodów”.

SonicWALL zamierza kontynuować dotychczasowe działania w zakresie MSP i strategii Channel 2.0, rozszerzając ją o dodatkowe elementy, które wprowadzą program MSP na nowy poziom. Dwie ostatnie fazy, których uruchomienie planowane jest jeszcze w tym roku, zwiększą elastyczność dzięki wsparciu dla nowych modeli biznesowych oraz współpracy z zewnętrznymi dostawcami.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu