Redd’s z Q&A Consulting otwierają sezon na kobiecą kreatywność

przez | 30/06/2009

Kaleidoscope, Malindala i Lemongirl to „Kreacje Redd’s” stworzone przez wyjątkowe kobiety. Poprzez współpracę z artystkami Redd’s zachęca do indywidualności i kreowania własnego świata. Limitowana edycja puszek otwiera konkurs dla konsumentów „Kreacje Redd’s”. Za przygotowanie strategii działań PR dla marki i jej realizację odpowiada agencja Q&A Consulting.

„Kreacje Redd’s” to trzy autorskie puszki oraz specjalne nagrody zaprojektowane dla zwycięzców promocji konsumenckiej, która rozpocznie się 1 lipca. Tapety na telefon i do komputera, lampa Kaleidoscope polskiej designerki Doroty Koziary, sukienka-tunika międzynarodowej projektantki mody Olgi Nieścier i cykl obrazów „Jak malowane 2” rysowniczki Olki Osadzińskiej – to autorskie projekty artystek współpracujących z marką Redd’s. Nagrodą główną dla trzech najbardziej kreatywnych konsumentek jest wyjazd do Mediolanu, miasta twórczości i kreatywnej inspiracji.

Działania prowadzone przez Q&A Consulting obejmą realizację przygotowanej strategii, w tym współpracę z projektantkami oraz działania media relations, głównie skierowane do mediów internetowych, lifestylowych, kobiecych, opiniotwórczych oraz handlowych.

Agencja Q&A Consulting zajmuje się obsługą PR marki Redd’s już trzeci rok. To nie jedyna marka Kompanii Piwowarskiej w portfolio Q&A Consulting. Agencja prowadzi działania PR dla marek: LECH Premium, LECH Pils i Miller Genuine Draft.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.