NewCaress – New Look

przez | 30/06/2009

Firma Unimil S.A., znany producent prezerwatyw, postanowiła odświeżyć wizerunek  jednej ze swoich marek – NewCaress. Krakowska agencja interaktywna Veneo (www.veneo.pl) została zaproszona  do współpracy przy tworzeniu strony internetowej promującej produkt w nowej odsłonie. Serwis można oglądać pod adresem www.newcaress.pl.

Unimil zaprasza użytkowników do zabawy, umieszczając ich w wirtualnym warsztacie samochodowym. Pomieszczenie zostało wypełnione schowkami, w których ukryto atrakcyjne dla grupy docelowej niespodzianki – zadaniem Internautów jest odnalezienie ich. Przeglądanie strony urozmaicają animacje poszczególnych elementów warsztatu. Kolejną atrakcją jest możliwość przeglądania galerii modelek NewCaress oraz pobrania dodatkowych materiałów wykorzystujących ich zdjęcia. Projekt łączy przyjemne z pożytecznym, dostarczając informacji na temat jakości, gwarancji czy sposobu użycia prezentowanych produktów.

Kierując propozycję głównie do mężczyzn, Veneo przygotowała niebanalny projekt graficzny serwisu. Inspirujące pomysły krakowskich designerów wymagały połączenia technologii Flash z modelunkiem 3D.