Eniro Polska inwestuje w Budownictwo – www.budownictwo.pl

przez | 30/06/2009

Eniro Polska wydawca katalogów yellow pages i właściciel wyszukiwarek teleadresowych modernizuje swoje budowlane produkty. W ofercie firmy znajduje się katalog, płyta CD i strona www. Firma uruchomiła nowy serwis www.budownictwo.pl, który jest uniwersalną i nowoczesną platformą budowlano – biznesową łączącą sprzedających i kupujących w branży.

Budownictwo to nadal jeden z najbardziej dynamicznych sektorów polskiej gospodarki. Według IBnGR w latach 2009-2010 będzie utrzymywało tendencję wzrostową, dlatego w znacznie mniejszym stopniu odczuje skutki spowolnienia gospodarczego. Wobec rosnącego popytu na produkty i usługi budowlane, potrzebujemy najwyższej jakości informacji, a firmy z branży są zainteresowane taką ofertą reklamową, która zapewni im zyski i nowych klientów. Produkt Budownictwo to największa na rynku baza danych, zawierająca oferty firm działających w branży budowlanej i pokrewnych. Dzięki różnym formom dystrybucji – książka, Internet i CD – dociera do firm i osób prywatnych zainteresowanych ofertami z branży.

– W tym roku obchodzimy 10-te urodziny naszego budowlanego produktu – Budownictwo. Wiemy, że ten sektor stale się rozwija, dlatego inwestujemy w nasze produkty, po to by jak najlepiej odpowiadały na potrzeby rynku i jego odbiorców. Zmieniamy drukowany katalog, który wkrótce zostanie wydany w nowej, bardziej nowoczesnej wersji. Będzie zawierał jeszcze więcej informacji, nowe sekcje i branże, a także bardziej intuicyjny dla użytkownika układ i lepszą widoczność oferty naszych klientów. Właśnie uruchomiliśmy nowy serwis www.budownictwo.pl, w którym można nie tylko szybko i łatwo znaleźć firmę, produkt lub usługę z branży budowlanej lub pokrewnych, ale także zlokalizować ją na mapie – mówi Adriana Misiewicz, Specjalista ds. Produktów.

Nowa strona budowlana w sieci www.budownictwo.pl:

  • nowa, bardziej rozpoznawalna domena – www.budownictwo.pl
  • widoczna i bardziej funkcjonalna wyszukiwarka firm, produktów i usług
  • precyzyjne i ulepszone kryteria wyszukiwania w serwisie według: nazwy firmy, branży, słowa kluczowego, miejscowości czy województwa.
  • nowość – zakładka „Na mapie”, która umożliwia znajdowanie firmy na mapie, planowanie trasy dojazdu
  • katalogi tematyczne firm – aktywna lista branż, które przenoszą do stron z wynikami wyszukiwania.
  • szeroki zasób informacji o rynku budowlanym, informacje z branży, biznesowe oraz polecane strony.

Budownictwo to aktualna baza firm z branż budowlanych i pokrewnych, dostępna non-stop, w różnych formach, która zapewnia reklamodawcom możliwość zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu odbiorców i pozyskaniu nowych klientów. Ze względu na ogólnopolski zasięg produktu, formy dystrybucji, obecność na prestiżowych targach branżowych, a także zmiany, które każdego roku są wprowadzane, Budownictwo to najbardziej skuteczne branżowe medium, reklamowe i informacyjne w Polsce, co potwierdzają klienci i użytkownicy, których z roku na rok przybywa.

Każdego roku „Budownictwo” w wersji drukowanej i na CD dystrybuowany jest podczas największych imprez targowych w Polsce, w tym na największym tego typu wydarzeniu w branży – Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA w Poznaniu. Poprzez uczestnictwo w targach dociera on zarówno do inwestorów, firm wykonawczych jak i do osób indywidualnych zainteresowanych ofertami z rynku.