E_misja Interactive 360 konkursowo dla kawy Astra

przez | 30/06/2009

Agencja E_misja Interactive 360 realizuje kolejny projekt dla Poznańskiej Palarni Kawy Astra. W ramach internetowych działań promocyjnych Agencja przygotowała interaktywny konkurs ,,Kawowa Paczka”.

,,Kawowa Paczka” jest konkursem konsumenckim silnie wykorzystującym mechanizm Member Get Member stymulujący uczestników do propagacji serwisu wśród znajomych. Konkurs został wsparty wielopłaszczyznową kampanią SEM i działaniami w mediach UGC.

Mechanizm akcji polega na zaproszeniu przyjaciół na kawę i uwiecznieniu spotkania na zdjęciu. Następnie należy założyć konto ,,paczki” na stronie konkursowej, wybierając jej nazwę i umieszczając wspólne zdjęcie. Wszystkie umieszczone zdjęcia podlegają ocenie internautów. Wygrywają uczestnicy z najwyższą średnią ocen. Na potrzeby konkursu  uruchomiony został specjalny minisite na stronie producenta kawy Astra: www.astra.com.pl/Kawowa-Paczka.html . Nagrodą w konkursie jest m.in. 3-osobowa wycieczka do Paryża. Akcja potrwa do  10 sierpnia br.

,,Jednym z podstawowych założeń kampanii jest silne zaangażowanie konsumenta w proponowaną aktywność i głębokie doświadczenie świata marki. Kampania ,,Kawowa Paczka” to kolejny, naturalny etap naszej współpracy z marką Astra zapoczątkowany stworzeniem serwisu marki.” – informuje Michał Siejak, Dyrektor Zarządzający E_misja Interactive 360.

E_misja Interactive 360 jest autorem mechanizmu kampanii. Agencja odpowiada również za kompleksowe prowadzenie konkursu: opracowała strategię, kreację oraz produkcję konkursu, jak również elementy wsparcia. Agencja E_misja Interacitve 360 stworzyła mikro witrynę konkursową, a wcześniej sam serwis www.asta.com.pl . E_misja Interactive 360 sprawuje stałą opiekę moderacyjną zarówno nad platformą konkursową, jaki i samym serwisem.