Laur Klienta 2009 drugi rok z rzędu dla marki Lexmark

przez | 29/06/2009

Marka LEXMARK zdobyła I miejsce w piątej edycji programu  „LAUR KLIENTA 2009” w kategorii „Urządzenia wielofunkcyjne” oraz II miejsce w kategorii „Drukarki”. Ponieważ produkty Lexmark triumfowały w pierwszej z kategorii drugi rok z rzędu, organizator konkursu przyznał produktom nagrodę GRAND PRIX LAUR KLIENTA.

„Laur Klienta” to największy program konsumencki w kraju. Ogólnopolski sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, odpowiada na podstawowe pytanie: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu Grupę Media Partner są zatem wynikiem głosów polskich konsumentów, odzwierciedleniem tendencji występujących na rynku i popularności produktów czy usług danej marki.

„Laur Klienta 2009 jest wymiernym potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o produktach firmy Lexmark. Tegoroczny tytuł jest dla nas tym bardziej cenny, że konsumenci docenili urządzenia wielofunkcyjne i drukarki Lexmark po raz kolejny. Rekomendacje naszych klientów są dla nas nie tylko powodem do dumy, ale i motywacją do dalszej pracy nad nowymi rozwiązaniami i rozwijaniem oferty.” – powiedział Andrzej Zelek, Prezes Zarządu Lexmark Polska.

W tegorocznej edycji konkursu pod uwagę były brane dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Same badania dostarczają informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej. Przeprowadzane przez Grupę Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) badania są oparte na metodzie mieszanej i składają się z badań bezpośrednich i telefonicznych, przeprowadzanych raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce.