Farmamarketing wkroczył w strefę blogów – poznaj blog Radosława Martera

przez | 29/06/2009

Blogi podbijają Internet – to niezaprzeczalny fakt. To nie tylko dobry sposób dokonania autoprezentacji w sieci, ale także skuteczna metoda nawiązania dialogu z innymi internautami, wyrażenia własnej opinii dotyczącej wybranej tematyki.
Nic więc dziwnego, iż blogi w szybkim tempie wkroczyły w sferę polityki, czy biznesu, zyskując tym samym na znaczeniu. Dla jednych są polem do zaprezentowania własnej twórczości, dla innych – miejscem umożliwiającym bieżące komentowanie otaczającej rzeczywistości w sferze prywatnej, ale także zawodowej.

Radosław Marter – wiceprezes Active Pharma Sp.z o.o (firmy realizującej kompleksowe projekty z zakresu farmamarketingu) – od blisko 9 lat gromadzi doświadczenia związane z branżą farmaceutyczno-medyczną, wykorzystując je w tworzeniu strategii e-marketingowych, projektów e-businessowych i e-learningowych dla farmacji, zaś od początku 2009 roku dzieli się nimi na łamach swojego firmowego bloga www.radoslawmarter.com.

Blog jest systematycznie aktualizowany, dzięki czemu toczące się tam dyskusje dotyczą bieżących kwestii związanych z marketingiem farmaceutycznym. Osoby goszczące na blogu i komentujące wpisy są osobami z branży, co znacznie podnosi merytoryczną jakość dyskusji. Co więcej, do zamieszczanych na blogu wpisów i ciekawostek, autor załącza statystyki, zdjęcia i wykresy, które dodatkowo ilustrują przekazywane treści. Poruszane we wpisach tematy wiążą się nie tylko z działalnością i produktami firmy Active Pharma, ale także z aktualnymi wydarzeniami związanymi z branżą medyczno-farmaceutyczną.

Więcej informacji na: www.radoslawmarter.com