Fresh Brand Design dla Amica

Agencja Fresh Brand Design przegotowała komunikację dla nowego produktu Amica – płyty indukcyjnej Plug&Play.  

Płyta Plug&Play, zasilana napięciem jednofazowym 230 V, to nowy produkt Amiki przeznaczony dla osób, które ze względu na starą instalację elektryczną nie mogły, do tej pory, korzystać z kuchenek zasilanych prądem.

– Wyzwanie dla agencji polegało na uświadomieniu nabywcom korzyści płynących z używania indukcyjnych płyt ceramicznych oraz faktu, że Amica otwiera nowy segment płyt zasilanych energią elektryczną – mówi Adam Michańków z Fresh Brand Design.

W tym celu agencja Fresh Brand Design przygotowała główne hasło kampanii „Złap kontakt, doceń korzyści”, które podkreśla najważniejszą cechę produktu, czyli możliwość podłączenia go do produ za pomocą zwykłej wtyczki, bez konieczności wzywania specjalisty. Przygotowano także odpowiednie layuoty materiałów graficznych, w tym POS.

Współpraca przy promocji płyty indukcyjnej Plug&Play to kolejne spotkanie Amiki i Fresh Brand Design. Firmy współpracują już 2007 roku. Do zadań agencji należy najczęściej przygotowywanie projektów wymagających kreacji graficznej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu