W sobotę z DZIENNIKIEM dodatek „ON – Magazyn w męskim stylu”

przez | 25/06/2009

W sobotę 27 czerwca ukaże się letni dodatek do Dziennika – „ON – Magazyn w męskim stylu”. Skierowany do mężczyzn dodatek porusza tematy związane z modą i stylem życia.

Lifestylowy magazyn przeznaczony jest dla wymagających czytelników – wykształconych mężczyzn z dużych miast, dobrze zarabiających, zainteresowanych modą i świadomie robiących zakupy. Redakcja zadbała, aby forma tekstów była lekka, informacje praktyczne, a pismo zachowało przystępny, weekendowy charakter. Eksponowane przedmioty – garderobę, samochody, gadżety – dobrano zgodnie z gustem czytelnika dość konserwatywnego, ale zainteresowanego jednocześnie tym, co modne.

W pierwszym numerze zainspirowana stylem księcia Karola, George’a Clooneya i Davida Beckhama redakcja zasugeruje, czego szukać w sklepach kompletując letni strój do pracy, w czym najlepiej uprawiać sport, a co przyda się dżentelmenowi po 20. W wydaniu także wywiad z Romanem Młodkowskim, szefem TVN CNBC Biznes, o tym, jak z klasą przetrwać kryzys. Ponadto historia marki Bugatti oraz ranking 10 najlepiej ubranych Polaków.

ON – Magazyn w męskim stylu” ukaże się w objętości 24 stron. Dodatek wyróżnia prosty, przejrzysty i elegancki layout, duży format (290 x 340 mm) oraz dobrej jakości papier o wysokiej gramaturze. Magazyn dołączany będzie do całego nakładu DZIENNIKA. Dodatek spotkał się z dużym zainteresowaniem reklamodawców, m.in: Apart, Allegro, Alior Bank, Maximus, Pirelli Pekao Real Estate.

Magazyn przygotowała Magda Mazur, która od siedemnastu lat związana jest z prasą lifestylową. W latach 1993-1897 w tygodniku „Wprost”, następnie przez sześć lat w „Twoim Stylu”. Ostatnie trzy lata spędziła na Ukaranie, tworząc pierwsze kobiece pisma w języku ukraińskim: popularny tygodnik „Pani” i miesięcznik „Vona”.

Wydanie dodatku wsparte jest kampanią reklamową w tytułach prasowych i serwisach internetowych Axel Springer Polska.