Netizens poszerza ofertę

przez | 25/06/2009

W ramach oferty SEM i SEO Netizens zapewnia analizę potrzeb, przygotowanie serwisu, pomoc w doborze słów kluczowych, przygotowanie treści reklam oraz prowadzenie kampanii internetowych.

„Jak pokazało badanie przeprowadzone przez redakcję magazynu Forbes, amerykańscy marketerzy uznali działania SEO jako te najbardziej efektywne, niezależnie od zainwestowanych w nie budżetów. W przypadku SEM Google AdWords™ marketer nie płaci za samo wyświetlenie reklamy, a dopiero za kliknięcie w nią. To szczególnie ważne w obecnej sytuacji rynkowej, która skłania do jeszcze większej optymalizacji działań promocyjnych ” – powiedział Sebastian Nejfeld, Strategy & Development Director w Netizens.

„Działania te zapewniają marce obecność w internecie dokładnie w momencie, w którym konsumenci poszukują jej produktów. Codziennie w Polsce kilka milionów ludzi poszukuje w Google odpowiedzi na swoje zapytania. Miesięczna liczba wyszukań na frazę powiązaną z samochodami około 2,7 mln, a na frazę powiązaną z meblami około 3,3 mln! Dzięki SEM marketerzy mogą odpowiadać na nie swoją reklamą” – dodał Bartek Cymer, Web Development Manager i specjalista SEO i SEM w Netizens.

SEM odpowiadamy dokładnie na słowa kluczowe.

Wśród działań SEO onsite, czyli optymalizacji serwisów pod kątem pozycjonowania oraz kampanii Google AdWords™, agencja zapewnia zachowanie restrykcyjnych standardów sieciowych (XHTML 1.0 Strict), przejrzystą architekturę strony (hierarchia nagłówków, właściwe wykorzystanie tagów HTML, łatwy dostęp do treści), odpowiedni dobór słów kluczowych, optymalizację treści pod kątem słów kluczowych, opcje ułatwień dostępu (treść alternatywna), alternatywne metody nawigacji, przyjazne linki oraz mapę strony (XML sitemap).

Netizens zrealizowała już pierwsze kampanie SEM i SEO.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.