Letnia oferta reklamowa Wirtualnej Polski

przez | 25/06/2009

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia. Dotyczy jednych z najatrakcyjniejszych form reklamowych WP – spotów wideo, pakietów zasięgowych, reklamy nieinwazyjnej i reklamy behawioralnej, kreacji prezentowanych na stronie głównej portalu, kampanii realizowanych w modelu CPM.

Reklama wideo

Od 1 lipca do każdego zamówienia reklamy wideo w portalu klient otrzyma 50% odsłon gratis. Promocja obejmuje zarówno „klasyczny” In-Stream VideoAd, jak też nowatorskie formy reklamy wideo, emitowane przed materiałem redakcyjnym WP.tv – OnStream Toplayer i Bottomlayer.

Przypomnijmy, że cechą charakterystyczną kreacji OnStream Toplayer oraz Bottomlayer jest możliwość ich automatycznego zastosowania w kontekście telewizyjnym – kreacja wpasowana jest w okno ekranu playera. Propozycja 50% odsłon gratis dotyczy wszystkich (12) kanałów tematycznych telewizji internetowej WP.tv. Cena bazowa dla wymienionych form to 50 złotych za 1000 odsłon.

Model CPM oraz pakiety

W przypadku kampanii w modelu CPM oferta obejmuje 25% odsłon gratis do każdego zamówienia w wybranych serwisach.

Promocja dotyczy także pakietu WPZasięg (reklama emitowana jest w serwisach

o najwyższym zasięgu), pakietów reklamy nieinwazyjnej WPSmart (reklama w serwisach, których użytkownicy zwracają szczególną uwagę na zamieszczone tam formy, nie akceptując natarczywego przekazu reklamowego) oraz pakietów reklamy behawioralnej WPCore (reklama jest targetowana do precyzyjnie określonego odbiorcy, pakiety reklamy behawioralnej WPCore opierają się bowiem na szczegółowej analizie zachowania użytkownika w portalu Wirtualna Polska). Zamawiając którykolwiek z pakietów reklamodawca otrzymuje – bez opłat – dodatkowe 10% odsłon.

Promocją objęte są zamówienia na kwotę powyżej 5 tysięcy złotych netto.

Strona Główna

Oferta obejmująca stronę główną WP dotyczy:

  • pasków reklamowych; wyświetlane przy każdej odsłonie SG są obecnie tańsze o 25%;
  • mini skyscrapera oraz midboxa; w ramach promocji oferowane są w cenie 30 tysięcy złotych Rate Card (cena przed promocją – 50 tysięcy złotych), za emisję kreacji na SG przez jeden dzień;
  • WPboxu; reklamodawca ma obecnie możliwość zakupu kreacji w modelu FF (flat fee) za
  • 65 tysięcy złotych (cena przed promocją – 90 tysięcy), czyli w cenie emisji 3 odsłon do użytkownika.

Pozostałe formy reklamowe w kampaniach jednodniowych na stronie głównej są, w ramach letniej promocji Biura Reklamy WP, tańsze o 10%.