Artegence dla marki Twist

przez | 25/06/2009

Ruszyła miesięczna kampania dla marki jogurtów Twist, należących do Bakoma. Jej osią jest strona WWW , na której można pokręcić Twista w rytm „Let’s twist again” Chubby’ego Checkera. Za całość działań w internecie odpowiada Artegence.

Twist – pozostając marką osób aktywnych i poszukujących wygody w „życiu w biegu” – chce wzmocnić swój świeży i nowoczesny wizerunek produktu kojarzonego z witalnością i radością życia.

Inspiracją dla stworzenia kreacji przez Artegence jest piosenka „Let’s Twist Again”.

– Tekst piosenki po prostu zachęca do spróbowania Twista po raz kolejny – śmieje się Bartłomiej Wyszyński z Artegence. – To, ile użytkownik zobaczy na stronie twistagain.pl, zależy od tego, jak bardzo będzie „twistował”. Im bardziej twistuje, tym strona staje się bardziej roztańczona i witalna – dodaje.

Na stronę Twistagain.pl –  http://twistagain.pl/ – prowadzi użytkownika internetowa kampania zaplanowana przez Artegence.