Śnieżka – nieprzerwanie marką wysokiej reputacji

przez | 24/06/2009

Śnieżka systematycznie trafia do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego. W tym roku Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. już po raz trzeci została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Dom i Biuro.  

Znaleźć się w tak zacnym gronie to dla nas wielki zaszczyt – mówi Magdalena Olszewska z FFiL Śnieżka S.A. Badanie PremiumBrand to dla nas wyznacznik tego, czy obieramy dobry kierunek w relacjach z konsumentami i partnerami biznesowymi. Cieszę się, że po raz kolejny pozytywnie oceniono nasze starania – dodaje Magdalena Olszewska.

Ranking PremiumBrand powstaje w oparciu o badania opracowane i realizowane przez zespół specjalistów z firm badawczych. Wśród respondentów znaleźli się konsumenci (16-65 lat) z całej Polski, a także menadżerowie z 2000 największych polskich przedsiębiorstw. Ci ostatni przyznali punkty w dziedzinie „marka jako partner biznesowy”.

W sumie, respondenci biorący udział w badaniu PremiumBrand ocenili pięć kluczowych składników reputacji: referencje, informacje w mediach, społeczne zaangażowanie, firma jako pracodawca oraz jako partner biznesowy.

PremiumBrand nie jest adaptacją zagranicznego badania. Metodologia została przygotowana z uwzględnieniem polskiej specyfiki. Badanie przeprowadził renomowany instytut badawczy TNS OBOP. Za metodologię projektu, analizę danych oraz opracowanie raportów odpowiada – prowadzony przez dr hab. Dominikę Maison – Dom Badawczy MAISON, specjalizujący się w badaniach marketingowych.