Domoteka laureatem SOLAL SILVER

Domoteka, prestiżowe centrum wyposażenia wnętrz, które skupia pod jednym dachem 80 salonów oferujących designerskie meble i akcesoria, zostało nagrodzone srebrną nagrodą w konkursie Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych – Solal Marketing Awards 2009.

ICSC Solal Marketing Awards to europejskie, znaczące wyróżnienia w dziedzinie marketingu, o które rywalizują centra handlowe. Konkurs organizowany jest od 1977 roku. Nagrody przyznawane są w siedmiu kategoriach, a kryteriami branymi pod uwagę przez jury są m. in. kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność kampanii. Konkurs Solal Marketing Awards ma na celu wyłonienie najlepszych  i najbardziej efektywnych działań marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie. Dostrzegając najlepsze rozwiązania Solal chce wyłonić wzorce, które będą godne do naśladowania przez innych.

DOMOTEKA otrzymała srebrną nagrodę w konkursie Solal Marketing Awards za organizowany w październiku minionego roku event – DOMOTEKA DESIGN NIGHT. Na specjalne zaproszenie DOMOTEKI przybył do Polski jeden z najbardziej znanych i cenionych designerów na świecie, ikona światowego designu – Karim Rashid. Wernisaż wystawy jego prac uświetnił wspomniane wydarzenie. Wystawę można było oglądać w Domotece przez miesiąc. Zarówno impreza, wystawa, jak i gość specjalny przez ponad dwa miesiące stanowili niezwykłą atrakcję dla klientów centrum oraz mediów.

Event ten został wyróżniony przez stowarzyszenie ICSC już po raz drugi. W kwietniu b.r. Domoteka została wyróżniona w międzynarodowym konkursie Maxi Awards. 1 kwietnia podczas uroczysytej Gali w Hollywood za organizację eventu Domoteka Design Night otrzymała nagrodę – Maxi Silver.

Solal Silver Award została wręczona podczas Gali Solal Awards, która miała miejsce 18 czerwca br. w Wiedniu, w Austrii.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu