Columbus IT najlepszym dostawcą rozwiązań dla handlu detalicznego

Nagroda „Retail Partner of the Year” została przyznana przez Microsoft. Decyzję oparto na branżowych ekspertyzach. Columbus IT uznano jednocześnie za najlepszą firmę wdrożeniową w sektorze firm produkcyjnych i dystrybucyjnych. Uzyskanie nagrody w trzech różnych kategoriach jest ogromnym osiągnięciem – Doug Kennedy, wiceprezes Microsoft Dynamics Partners

Nagrody, które co roku przyznawane są w pięciu kategoriach, otrzymują najlepsi spośród 2 000 dostawców Microsoft Dynamics. Columbus IT okazał się najbardziej utytułowaną firmą. –  Jesteśmy wdzięczni za to wyróżnienie. W ostatnich latach udało nam się wykonać kilka znaczących kroków, dzięki czemu dziś możemy oferować wielu branżom światowej klasy rozwiązania. To klucz do sukcesu – przyznaje Claus Hansen, prezes Columbus IT.

Użytkownicy są coraz bardziej wymagający, chcą, by oferowane im rozwiązania odpowiadały specyfice i wyzwaniom branży, w której działają. Jednocześnie oczekują krótkiego czasu wdrożenia za przystępną cenę. – Jesteśmy w stanie sprostać tym oczekiwaniom, oferując system Microsoft Dynamics, rozbudowany o jedno z naszych rozwiązań, np. dedykowany sieciom handlowym Retail Chain Manager – mówi Claus Hansen.

RCM umożliwia zarządzanie całym łańcuchem dostaw, tworzenie, śledzenie oraz planowanie  zapotrzebowania oraz obrót towarami na poziomie zarówno centralnym, jak i pojedynczego punktu sprzedaży. Analizowanie bezpośrednich i pośrednich kosztów wprowadzania na rynek produktów, dynamiczny podgląd stanów magazynowych we wszystkich punktach sprzedaży, a także zarządzanie wewnętrzną logistyką (m.in. zatowarowaniem, reklamacjami, czy rozliczeniami z dostawcami) to kolejne, choć nie wszystkie atuty RCM.

Rozwiązanie, oparte na platformie Microsoft Dynamics, cechuje także wysoka skalowalność i elastyczność, dzięki czemu RCM może być w prosty sposób integrowane z innymi narzędziami, np. e-commerce, Business Intelligence czy CRM.

W Polsce z rozwiązań Columbus IT, wspomagających handel detaliczny i dystrybucję korzysta m.in. Royal Collection, Nine West, Mix Electronics,  Grupa RRC, Bo Concept, HDS (sieć salonów prasowych Relay i Inmedio) oraz Selena SA.

Obecnie trwa także wdrożenie najnowszej Microsoft Dynamics AX i Retail Chain Manager w firmie Pepco. Rozwiązanie będzie wykorzystywane m.in. do planowania zakupów i monitorowania sprzedaży w 120 sklepach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu