BIK Brokers zaprezentował fleet managerom nowy program obsługi flo

przez | 24/06/2009

W Mszczonowie pod Warszawą firma BIK Brokers spotkała się z fleet managerami zrzeszonymi w Stowarzyszeniu Kierowników Flot Samochodowych. BIK Brokers, gdański broker ubezpieczeń komunikacyjnych, zaprezentował nowy program  kompleksowej obsługi flot

Taka forma pokazania naszego pomysłu na obsługę flot jest cenna dla obu stron. Administratorzy pojazdów służbowych mogą zadawać pytania, my mamy najpewniejsze źródło informacji. Z pierwszej ręki dowiadujemy się czego tak naprawdę oczekują fleet managerowie i na co warto zwrócić uwagę przy konstruowaniu programów dla flot – co jest bardzo istotne w ich pracy, co można pominąć, czego im najbardziej  brakuje. Dzięki temu nasze produkty są dokładną odpowiedzią na ich wymagania.  Z naszych dotychczasowych obserwacji wynika, że ubezpieczenie floty w zakresie OC,AC i NNW jest dużym wydatkiem. Zaproponowaliśmy więc rozwiązanie, dzięki któremu firmy łatwiej znajdą oszczędności w kosztach eksploatacji taboru pojazdów służbowych – tłumaczy Artur Zych, dyrektor handlowy w BIK Brokers.

Najbardziej przekonującym punktem w prezentacji nowego programu BIK Brokers była możliwość odciążenia fleet managera w części trudnych obowiązków. Dzięki temu możemy szukać oszczędności w innych wymiarach codziennej obsługi floty, a co za tym idzie zminimalizować koszty ubezpieczeń w skali roku – podkreśla Krzysztof Trzpil, car fleet manager, ratiopharm Polska Sp. z o.o.

Program skierowany jest do flot posiadających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pojazdów. W ramach nowego programu, BIK Brokers oferuje klientom flotowym m.in. analizę aktualnych umów ubezpieczenia, przygotowanie szytego na miarę kontraktu ubezpieczeniowego, przejęcie procesu likwidacji szkód, monitorowanie szkodowości, doradztwo i wprowadzenie programów naprawczych w celu zminimalizowania kosztów ubezpieczenia pojazdów służbowych. Dodatkowo, BIK Broker oddaje do użytku profesjonalny serwis likwidacji szkód – do tej pory oferowany wyłącznie firmom car fleet management. Oznacza to, że klient flotowy korzysta m.in., z pomocy drogowej z miejsca kolizji do serwisu, zgłoszenia przez brokera szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego, przejęcia przez brokera wszelkich kontaktów z zakładami ubezpieczeń, obsługi oględzin pojazdu, koordynacji procesu naprawy pojazdu oraz fachowej obsługi roszczeń finansowych względem towarzystw ubezpieczeniowych. Oferta obejmuje także korzystanie z telefonicznego zgłaszania szkód komunikacyjnych. Wszyscy użytkownicy pojazdów otrzymują bezpłatnie karty assistance z dedykowanym numerem telefonu, czynnym 365 dni w roku 24 godziny na dobę.