Bancom stawia na wizerunek

przez | 24/06/2009

Centrum Telemarketingowe Bancom Sp. z o.o., lider polskiego rynku w obszarze usług telemarketingowych, nawiązało współpracę z agencją Public Relations – FuturePR.

Centrum Telemarketingowe Bancom rozpoczęło w czerwcu współpracę z agencją FuturePR. Agencja przejmie na siebie obsługę PR firmy – będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz wzmocnienie wizerunku firmy w Internecie. Do pierwszych zadań FuturePR należy przygotowanie strategii działań PR i Web PR oraz planu komunikacji firmy z jej otoczeniem.

Centrum Telemarketingowe Bancom od dłuższego czasu planowało podjęcie działań mających na celu wsparcie wizerunku firmy, w szczególności w kanale internetowym. Jest jedną z pierwszych firm z tego sektora, która sięga po narzędzia Web PR. Bancom działa od 1996 roku, jest laureatem wielu nagród, wyróżnień i nominacji, m.in. w konkursach: „Dobroczyńca Roku”, „Złota Strzała”, „Boomerang”. Jest także członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Wybór agencji odbył się w wyniku indywidualnych rozmów.

Agencja FuturePR wchodzi w skład grupy marketingowej BrainJuice Group.