„Kredyt za wyciąg” dla mikroprzedsiębiorców w Alior Banku

przez | 24/06/2009

Pod hasłem „Kredyt za wyciąg” wystartowała kampania promującą kredyty Alior Banku dla mikroprzedsiębiorców. Wystarczy, że prowadzisz firmę od roku i przyniesiesz wyciąg za ostatnie 6 miesięcy działalności, aby móc dostać atrakcyjny kredyt na finansowanie bieżących potrzeb firmy, bez konieczności definiowania celu.  

Nowy kredyt Alior Banku dla firm pozwala na sprawną realizację planów biznesowych oraz daje Klientom większą niezależność finansową. Mikroprzedsiębiorstwa, prowadzące działalność gospodarczą minimum od 1 roku oraz posiadające roczne przychody powyżej 50 000 złotych, mogą ubiegać się o nisko oprocentowany kredyt w wysokości nawet do 20% rocznych wpływów (maksymalnie 200 000 złotych). Ta atrakcyjna oferta skierowana jest do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, spółek cywilnych oraz spółek osobowych prowadzących księgowość w formie uproszczonej.

Kredyt Alior Banku dla mikroprzedsiębiorców można uzyskać w formie kredytu na rachunku bieżącym (koncie firmowym) na okres 12 miesięcy; w postaci Karty Kredytowej Business lub jako kredyt odnawialny na okres do 36 miesięcy. Klient sam decyduje, z którego produktu skorzysta. Możliwa jest także dowolna kombinacja produktów, pod warunkiem zachowania łącznego limitu w kwocie zaproponowanej przez Bank na podstawie wpływów.

Decyzja o przyznaniu kredytu zapada bardzo szybko oraz bez zbędnych formalności. Wystarczy udać się do oddziału Alior Banku z wyciągiem z rachunku w innym banku, wnioskiem kredytowym oraz dokumentem potwierdzającym przychody firmy. Nie są wymagane żadne zabezpieczenia spłaty, a kredyt można zaciągnąć nawet na okres 3 lat.

Wiodącymi kanałami komunikacji w kampanii będą – prasa (ogłoszenia ukażą się również w mediach  lokalnych i wysokospecjalistycznych) oraz Internet. Kampania w Internecie będzie obejmować zarówno emisje zasięgowe na dużych ogólnopolskich portalach, jak i kontekstowe serwisy i sieci reklamowe, skierowane do mikroprzedsiębiorców. Poza reklamami w formie bannerów, w kampanii zostaną wykorzystane masowe e-mailingi oraz kontekstowe boxy reklamowe w wyszukiwarce Google.

Przewidziane jest też wsparcie radiowe. Kampania radiowa obejmie główne stacje ogólnopolskie jak i rozgłośnie lokalne: m.in: RMF FM, ZET, Radio PIN.

Za przygotowanie kreacji odpowiada Agencja PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.