Odyssei.com współpracuje z eSKY.pl

przez | 23/06/2009

Największy serwis społeczności podróżniczej Odyssei.com rozpoczął współpracę z internetowym biurem podróży eSKY.pl. Od tej pory każdy użytkownik serwisu Odyssei.com będzie mógł dokładnie zaplanować podróż, a potem łatwo wyszukać i zamówić bilety lotnicze.  

W ramach współpracy na portalu Odyssei.com powstanie specjalna zakładka Tanie Latanie. Za jej pośrednictwem, użytkownicy portalu będą mogli korzystać z wyszukiwarki biletów lotniczych eSKY.pl oraz z ponad 1.000 ofert promocyjnych, które są na bieżąco aktualizowane przez ekspertów z eSKY.pl. Uruchomiona zostanie również infolinia dedykowana specjalnie dla społeczności Odyssei.com.

Dla wygody użytkowników portalu Oyssei.com, zawartość serwisu została powiązana z systemem IT eSKY.pl. Dzięki temu, każdy podróżnik przeglądający przykładowo relację z wypraw do Tokio, będzie mógł natychmiast sprawdzić dostępne promocje na lot do Japonii i od razu przejść bezpośrednio do wyszukiwarki i dokonać rezerwacji biletów lotniczych czy też zamówić miejsce w hotelu. Dla niezdecydowanych globtroterów powstał specjalny wątek na forum portalu Odyssei.com, w którym specjaliści z eSKY.pl będą odpowiadać na pytania użytkowników oraz doradzać im, w jaki sposób można interesująco zagospodarować wolny czas. Dodatkowo, z pomocą ekspertów z eSKY.pl, na portalu Odyssei.com powstanie wiele nowych poradników dotyczących podróżowania samolotami, ubezpieczeń na czas wyjazdów, zasadach obowiązujących na lotniskach czy też zgłaszaniu reklamacji u przewoźników.

Współpraca z Odyssei.com to kolejny krok w realizacji strategii serwisu eSKY.pl, zakładającej precyzyjne dotarcie do wybranych grup klientów z ofertą oraz jasnym przekazem – kupowanie biletów lotniczych przez Internet jest korzystne, proste

i bezpieczne. Pierwsza akcja tego typu została przeprowadzona w zeszłym roku we współpracy z portalem społecznościowym Nasza Klasa. Oferta prezentowana na największym w Polsce portalu społecznościowym została skierowana przede wszystkim do grupy odbiorców, którzy na co dzień nie korzystają z Internetu.

W szczególności są to osoby starsze, dla których Nasza Klasa jest nierzadko jedynym miejscem jakie odwiedzają w sieci. Z kolei współpraca z portalem społecznościowym, jakim jest Odyssei.com, zapewnia możliwość precyzyjnej prezentacji oferty w gronie najbardziej zainteresowanych osób – miłośników podróży.