Essentiel – nowa marka i lata doświadczeń

przez | 23/06/2009

Na rynek wkroczyła nowa Agencja Eventowa Essentiel. To dowód na to, że najlepiej inwestuje się w czasach kryzysu, zwłaszcza gdy zapleczem dla działalności nowej firmy są wieloletnie doświadczenia spółki matki – HORN z Gdańska.

Wyodrębniona z dotychczasowych struktur organizacyjnych HORN sp. z o.o. marka Essentiel jest według pomysłodawców sposobem na podkreślenie specjalizacji w projektach i usługach najistotniejszych dla budżetów promocyjnych klientów korporacyjnych. Jej zadaniem jest realizacja działań wspomagających budowę i rozwój bezpośrednich relacji z kluczowymi klientami oraz środowiskami opiniotwórczymi.

Agencja Eventowa Essentiel to jednocześnie odpowiedź na specyficzne i dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku eventowego, w którym wyraźnie widać coraz głębszy podział między popularnymi imprezami integracyjnymi które często mają „ludyczny” charakter, a ekskluzywnymi wydarzeniami w obszarze business i corporate events z udziałem VIP i celebrities.

– Nieprzypadkowo wybraliśmy moment na uruchomienie projektu Essentiel – mówi Wojciech Nowak prezes spółki HORN i właściciel Essentiel. – Nad wyodrębnieniem osobnej marki zajmującej się przede wszystkim wsparciem dla dużych projektów, realizowanych w ramach korporacyjnych strategii B2B i B2C pracowaliśmy już od dawna. Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku dała nam impuls do przyspieszenia prac i uruchomienia nowego projektu Essentiel na przełomie I i II kwartału 2009 roku.

Agencja Essentiel ma być nową jakością w kreowaniu eventów korporacyjnych. Na tle konkurencji wyróżniać się chce indywidualnym i nieszablonowym podejściem do potrzeb zgłaszanych przez klientów. Stąd duży nacisk na usługi profesjonalnego doradztwa na etapie planowania imprez i ich budżetów, a także w doborze elementów składających się na ich program.

– Już dawno zauważyliśmy, że klimat ekskluzywnych imprez budują często drobne i przez to trudne do uchwycenia detale oprawy ceremonialnej, na których w ramach Agencji Essentiel skupiamy szczególną uwagę – mówi Wojciech Nowak. – Odpowiednia kombinacja momentów kulminacyjnych i z pozoru mało istotnych dodatków buduje w równym stopniu prestiż organizatora i miejsca wydarzenia. Takie podejście do potrzeb klientów korporacyjnych to wynik wcześniejszych doświadczeń w organizacji imprez o różnym charakterze i z udziałem różnej liczby uczestników.